Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko huono äiti, jos ostan lapselleni synttärit kodin ulkopuolelta?

Vierailija
29.09.2009 |

6-v. täyttävä lapsi on kyseessä ja paikallinen järjestö tarjoaa sopuhintaan (ei lähelläkään Hop Lop -hintoja) synttäripaketteja tiloineen, ruokineen ja ohjelmineen. Lapsi haluaa kutsua paljon porukkaa (ei mahtuisi kunnolla meille), itsellä on tosi kiire töiden ja opiskelujen kanssa, joten tuntuisi helpottavalta vaihtoehdolta. Mies vaan vastustaa (ei ole edes rahasta kiinni, vaan "synttärit aina pidetty kotona") ja oma äitini myös pyöritteli silmiään. Mikä ihme siinä on, ettei mitään palvelua saisi ostaa ulkopuoliselta? Vai sanonko miehelle, että sen kuin järkkää kotona, mutta leipokoon sitten myös tarjottavat ja väsäkkööt kutsut ym. (eipä mies ole eläissään mitään esim. leiponut). ARG!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko tuota edes kysya? Taalla "ulkomailla" missa me asutaan ainakin ihan tavallinen kaytanto, etenkin jos lapset eivat ole enaa ihan pienia. Ja tosiaan jos mies ei osallistu jarjestelyyn mutta haluaa ehdottomasti pitaa kotona, niin tosiaan jarjestakoon sitten ihan korkeimman omakatisesti minunkin mielestani.

Vierailija
2/2 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juuri pidin lapselle keilahallissa, ihana oli vaan maksaa ja lähteä kotiin synttäriden jälkeen. Olen pitänyt 2 kotona ja 3 ulkopuolella, ihan miten lapsi on halunnut ja miten itse olen kerennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla