Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäisitkö vauvasi kaupan ulkopuolelle?

Vierailija
29.09.2009 |

Tilanne siis tämä:

Kävelimme miehen ja vauvan (joka oli oli vauvuissa nukkumassa) keskustassa, ja nähtyämme kultasepänliikkeen muistettiin, että pitäisi ostaa yksi lahja. Mies oli siinä vaiheessa työntämässä vaunuja. Tartuttuani ovenkahvasta mies parkkeerasi vaunut oven viereen, ja sanoi että vauva voi olla siinä. Minä totesin, ettei muuten todellakaan jää siihen! Miten sinä tekisit? Kaupassa ei siis ollut muita asiakkaita, eikä kauppa muutenkaan ole mikään ahdas.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jättää lapsensa valvomatta?

Vierailija
2/8 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla olen minäkin jättänyt kotileipomon eteen pieneksi hetkeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä Helsingin keskustassa jättäisi, mutta täällä "maalla" (30 000 asukkaan kaupunki) olen kyllä jättänyt useinkin vaunut ulkopuolelle asioidessani pikkuliikkeissä joista on näköyhteys vaunuihin. Marketin ulkopuolelle en tietenkään jätä.

Vai heitteillejättö, huhhuh...

Vierailija
4/8 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kunnassa on alle 3000 asukasta. Enkä jätä vauvaa vaunuihin kyläkauppamme ulkopuolelle. Vaikka on pieni paikka niin hulluja ohikulkijoita löytyy täältäkin.

t. 8

Vierailija
5/8 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valistakaa dorkaa ;)

Vierailija
6/8 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tapauksessa kuulostaa siltä, että sisälle olisi ollut helppo ottaa vaunut mukaan.

Vierailija
7/8 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan jättäisi yksin vaikka kuinka olisi näköyhteys liikkeen sisältä

Vierailija
8/8 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole jättänyt 2000-luvulla syntynyttä, vuonna 1990 syntynyt nukkui usein "maalla" kaupan ulkopuolella hetken (juostiin hakemassa esim. maito) Mutta ei hänkään nukkunut yksin helsigin keskustassa!!!!!!!!!!!!!