Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauhea rahapula.. Mitkä talvikengät 8-vuotiaalle pojalle?

Vierailija
29.09.2009 |

Mitä ne käyttää? Halvalla pitäis päästä..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin missäpäin Suomea asutte. Salpausselän eteläpuolella pärjää aika pitkälle korkeanilkkaisilla talvilenkkareilla, varsinkin kaupunkiympäristössä leutoina talvina. Etelässä taajamien ulkopuolella ja Salpausselän pohjoispuolella on talvikengät tarpeen. Kuomat on yksi varmimmista valinnoista, (niille voi olla käyttöä myös kovina talvina etelässäkin). Itse olen osatnut pojan talvikengät kirppareilta. Siistit kuomat saa n5-10e:lla. Knnattaa katsoa tietysti, ettei ole linttaan kävelty. Myös hyväkuntoisia talvilenkkareita voi kirppareilta löytää. Tuon ikäisten poikien jälka kasvaa kovaa kyytiä, joten vaihtuvuus on suurta.

Vierailija
2/6 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi Palsta Mamman lapset käyttää vaan Eccoja tai Reimatecejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan 100e edestä, itse en jaksa niitä kauppaan lähteä viemään. Tuonne vaan kertyvät varastoon.

Vierailija
4/6 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ostin 9v pojalle mustat varsikengät, joissa tarrat edessä.. varmasti tarkenee talvella, fleecevuori. 19,90€ maksoivat.

ihan peruskengät ovat, poika ei mitään muotivärisiä goretex saappaita laittaisi edes (onneksi) jalkaansa.

pelkkiä kuomia ei kannata ostaa, koska niillä ei tee loskakeleillä mitään! kakkoskengiksi ehkä menisi käytetyt mutta siistit kuomat.. voisin itsekin harkita sellaisia. :)

Vierailija
5/6 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyviä kenkiä sielläkin on ja tarjoukset kannattaa tarkistaa. Tsemppiä!