Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi johtua ns. sepittely aikuisella? Siis että valehtelee

Vierailija
28.09.2009 |

jatkuvasti ihan tyhjänpäiväisistä asioista, ts sellaisia valheita (isoja ja pieniä) joista ei edes "hyödy" mitenkään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mytomania eli patologinen valehtelu. Olen tuntenut tällaisen ihmisen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Pseudologia_fantastica

Vierailija
2/8 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tämä taipumus esiintynyt jo monta vuotta ennen lääkityksen aloittamista (jos meinasit että johtuu siitä)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/8 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkku ruosteessa ;(

Vierailija
5/8 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesti aika kauan, ennen kuin tajuttiin, että valehtelee kaiken aikaa.

Vierailija
6/8 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/8 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesti aika monta vuotta, ennen kuin hoksasin, että sehän keksii koko ajan vaikka mitä outoja juttuja, ja tosiaan sellasta, josta ei päällisin puolin näyttänyt edes hyötyvän mitään. Tai siis mä en koskaan tajunnu et miks se valehtelee. Sitä vaan tuli sitä paskaa sieltä suusta.

Vierailija
8/8 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin hoksasin jo parin kk:n päästä että tekee tällaista. Hänellä tosin oli tapana valehdella jotenkin leuhkiakseen, osoittaakseen muille miten on heitä parempi, tai jotakin vastaavaa - "jäi kiinni", kun oli muutamalle kaverille (jotka siis olivat meidän molempien kavereita) kertonut aika yksityiskohtaisesti meidän seksielämästä. No, kaverit kun tunsivat minut ja alkoivat vähän itse miettiä, että oliskohan ihan näin kaikki, niin tulivat kertomaan että tiedätkö, X puhuu tällaista, ja me vähän kieltämättä tätä epäillään. Sen jälkeen aloin itsekin miettiä, paljonkohan kaikesta, mitä oli mulle väittänyt ja kertonut, olikaan totta, ja aloin ottamaan asioista selvää hänen perheeltään, sukulaisiltaan, exiltään ja kavereiltaan, ja sieltähän paljastui aika monta sekä pienempää että isompaa valhetta, joista suurimmasta osasta hän ei todellakaan mielestäni hyötynyt mitenkään. Itse ei koskaan tunnustanut valehdelleensa, vaan sanoi aina minun tai jonkun muun käsittäneen väärin.

Loppujen lopuksi suhteemme päättyi siihen, että hän alkoi väkivaltaiseksi - ja sepitteli taas kaikenlaista siitä, miksi oli siihen turvautunut (kas kummaa, mun syyni oli joka kerta jotenkin), ja kun erosimme, sepitti "syitä" ympäriinsä. Minä jätin hänet, mutta hän esimerkiksi vakuutti useille tutuillemme, että hän jätti minut, koska löysi paremmannäköisen/fiksumman/seksikkäämmän/kivemman/jotenkin muuten minua paremman naisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi