Tänään nähtyä Vantaalla:)
Kommentit (14)
nyt on pakko kysyä teiltä kenellä on Jessika, Jessica niminen lapsi.
Kertokaa mulla mitä ihmettä ajattelitte antaessanne sellaisen nimen lapselle?
Kertokaa edes yksi hyvä asia tuosta nimestä?
T: Joka aina meinaa sanoa ääneen jees sika kun kuulen jonkun vanhemman sanovan sen nimen.
nyt on pakko kysyä teiltä kenellä on Jessika, Jessica niminen lapsi. Kertokaa mulla mitä ihmettä ajattelitte antaessanne sellaisen nimen lapselle? Kertokaa edes yksi hyvä asia tuosta nimestä? T: Joka aina meinaa sanoa ääneen jees sika kun kuulen jonkun vanhemman sanovan sen nimen.
Olen kasvanut suomen-ruotsalaisella asuinalueella ja musta Jessica on oikein nätti nimi ja Ruotsissa tosi yleinen. Miellän sen nimenomaan ruotsalaiseksi nimeksi.
Mulla ei siis ole Jessicaa.
mäkiautossa, jonka teki setänsä kanssa.
Ja minullakaan ei ole Jessikaa
nyt on pakko kysyä teiltä kenellä on Jessika, Jessica niminen lapsi. Kertokaa mulla mitä ihmettä ajattelitte antaessanne sellaisen nimen lapselle? Kertokaa edes yksi hyvä asia tuosta nimestä? T: Joka aina meinaa sanoa ääneen jees sika kun kuulen jonkun vanhemman sanovan sen nimen.
Olen kasvanut suomen-ruotsalaisella asuinalueella ja musta Jessica on oikein nätti nimi ja Ruotsissa tosi yleinen. Miellän sen nimenomaan ruotsalaiseksi nimeksi.
Mulla ei siis ole Jessicaa.
Annoimme tyttärellemme nimen, joka oli meidän mielestä kaunis ja sopi lapselle. Halusimme myös nimen joka toimii myös tämän rakkaan kotimaamme ulkopuolella. Tyttäreni on nyt esikoululainen, enkä koskaan ole kenenkään kuullut nimivalintaamme arvostelevan. Saattaa johtua siitäkin, että meidän tuttavapiirissä jokainen lapsi ja aikuinen arvioidaan luonteen, käytöksen ym perusteella, ei oman tai lapsen nimen.
Oli sitten k:lla tai c:llä. Ei ole oman lapsen nimi,mutta sukulaisen kylläkin. Mikäköhän mahtaa olla tämän typerän ap:n nimi???
tällä kyseisellä ihmisellä taitaa olla vakava mielenterveys onglema.tai hän ei saa lapsia tai on jotenkin muuten tosi urpo ihminen.
mee hoitoo!
rekkakuskeillakin olen nähnyt noita nimilaattoja tuulilasissa:0 Onpas kamalaa!
ellasta tulee mieleen eltaantunut ällö
ainosta tulee mieleen vaino
lassista kassit, tessasta vessa, jne.
No ei vaiskaa :) Joillakin nyt vaan tulee negatiivisia mielleyhtymiä milloin mistäkin..
rekkakuskeillakin olen nähnyt noita nimilaattoja tuulilasissa:0 Onpas kamalaa!
ja miten Vantaa liittyy asiaan..? Mun kavereilla on monilla lasten vaunuissa sellaset. Ja aikuisilla naisilla olen nähnyt auton tuulilasissa sellasen, se vasta noloa on.. Vai oliko se nyt se Jessica-nimi, mikä mätti??