Uskottavuus meni
Taas tää sama virsi: muija pihtaa ja mua pännii.
Kerron silti oman tarinani. Asia on niin, etten enää halua vaimoani, koska se on turhaa. Jos häneltä vuosien aikana joskus on saanutkin, hän on aina maannut lahnana. Edelleen osoitamme hellyyttä toisillemme useinkin, mutta lopetan kaikkinaisen seksiin viittaavan jos ajatus hänen mahdollisesta haluttomuudestaan edes vilahtaa mielessäni. Minä en halua mitään säälipillua tai vastentahtoista lahnailua häneltä. Olkoon siis ilman.
Asiaa on yritetty selvittää keskinäisin keskusteluin ja asiantuntijan avulla. Mikään ei muutu. Olen yrittänyt suoraan kysyä, pitäisikö minun tehdä jotakin toisin tai olla toisenlainen. Olen kuullut tyypilliset marinat kotitöistä (joista muuten teen osani.) Kokemukseni mukaan se, että tiskaan enemmän, vaikuttaa käänteisesti seksin määrään. Eikä minun ulkoisessa olemuksessakaan kuulemma ole syytä, vaikka menneet masennuksen vuodet totisesti näkyvät.
Lopulta suivaannuin ja sanoin, että menisi lääkärille. Ehkä sieltä löytyy apu, jos syy kerran ei ole suhteessa eikä minussa. Ei suostu menemään. Mutta kakara hänen pitäisi saada. Vastasin, että lapsen saamiseksi pitää harrastaa seksiä. Hän hermostui vallan.
Niin että miksi jotkut miehet eivät halua seksiä? Tämä oli minun vastaukseni. Jos jotain haluaa, pitää olla kanttia osoittaa mielitekonsa.
Kommentit (5)
Omalla kohdallani sama asia johti sittemmin eroon, pitkän avioliiton jälkeen, eivätkä ne lapset tilannetta mitenkään korjanneet.
Onneksi kuitenkin lasten takia eron jälkeen on pysynyt kohtalaiset välit, mutta päinvastoin kuin joillakin ei exän housuihin pääseminen voisi vähempää kiinnostaa....
kun saan kyrpää vain silloin kun jäljellä olevat vaihtoehdot ovat minä tai naapurin koiran raiskaus.
tasan ei käy onnenlahjat.
ja mussa ei kuulemma mitään vikaa oo. selvittäis saatana sitten ongelmansa eikä tekis kaikkien muittenkin elämästä helvettiä!
Mulla ihan sama tilanne,et seksiä ei mies anna,ei sitten millään..en jaksa enää miettiä syitä,enkä mitään..jos vonkaan ei oo kuulemma naisen hommaa ja jos aina suostun ni kuulemma seki ärsyttää..kun kysyn syytä,ni vastaus on,et elämä on ni raskasta ku huudan lapsille joka pv..en oikeesti kyl huuda.sit lisäx sitä väsyttää ja aina..kuitenkin se jaksaa joka vitun ilta juoda kaljaa ja kattoa telkkaria..mä oon ainut joka sitä väsyttää:( kohta mulle riittää tätä lajia ja painun vieraisiin.
... selvittäis saatana sitten ongelmansa eikä tekis kaikkien muittenkin elämästä helvettiä!...
Eihän sillä ole mitään ongelmaa, joka ei kaipaa seksiä. Juuri siitä syystä muijani ei viitsi nähdä vaivaa tilanteen muuttamiseksi.
Olen niin jumalattoman vihainen, että voisin ennen mahdollista eroa käydä naida napsauttamassa jotakuta toista. Kostohan se olisi, ja siksi turhaa. Mutta ehkä petetyksitulemisen tuska havainnollistaisi hiukan, miltä tuntuu, kun seksiasiat ottavat päähän...
Jos ei lapsia niin helpo tilanne vaihton vaan. turhaan elät suhtessa ilman seksiä ei tuosta mitään kostu . älä ainakan lapsia hankki tuohon sotkuun.