Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

keneltä Minna otti tuolla suihin?

Vierailija
26.09.2009 |

kun ei näytetty?!!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä ihmeesä ne sen tuolla teki?

Vierailija
2/11 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä paneksimaan makkariin...ihme ilotalo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi se otti vaa spermat suuhun paneskelun jälkeen. Ja mitään ehkäisyä ei käytetty, Minna paljasti. On kuulemma sellaset päivät että ei voi tulla raskaaksi :D Ja kyllä, katson 24/7 ahkerasti :D

mennä paneksimaan makkariin...ihme ilotalo

Vierailija
4/11 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi nainen joka on tehnyt useampia abortteja!!! Toi on tosi vastuuntunnotonta jos se kikkailee tuola talossa tollein. Eikö ne voi BB:n puolesta jakaa sinne kondomeja ja pakottaa ihmisten käyttämään niitä.

Kiva jos jokus aa tuolla pahan taudin tai tulee raskaaksi ja tekee abortin ym. Sehän on sit osittain tuotannon syy! Eikö?

Vierailija
5/11 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinuri joka tökkäisi kalunsa Ninon pyllyyn ja antais HIV:n...hmm.

Vierailija
6/11 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laski "varmat päivät". En tullut raskaaksi ja siihen oppikin. Säännöllinen kierto.

Vierailija
7/11 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi nainen joka on tehnyt useampia abortteja!!! Toi on tosi vastuuntunnotonta jos se kikkailee tuola talossa tollein. Eikö ne voi BB:n puolesta jakaa sinne kondomeja ja pakottaa ihmisten käyttämään niitä.

Kiva jos jokus aa tuolla pahan taudin tai tulee raskaaksi ja tekee abortin ym. Sehän on sit osittain tuotannon syy! Eikö?

...ja sinne "makkariin" ku ne on mennyt paneskelemaan niin siellä on ollut kortsuja tarjolla...että näin ainakin kun mä olen seurannut :D

Vierailija
8/11 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna on paras, mut etenki sairaanhoitajan pitäis tuntea raskauden mahdollisuus sekstailtaessa. Ois kyl huippuu jos mintsist ja esast tulis pari...

Vierailija
9/11 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna on sanonut, että on tehnyt 2 aborttia, eikä tuntunu henkisesti millään tavalla pahalta..

...ja sinne "makkariin" ku ne on mennyt paneskelemaan niin siellä on ollut kortsuja tarjolla...että näin ainakin kun mä olen seurannut :D

[/quote]

Vierailija
10/11 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on abortteja tehnyt useita, kun ei halua äidiksi.

Vierailija
11/11 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa vehdata keskenään. Mii laik it!!