MIKSI olet nyt koneella? Eikö sulla ole lauantaina järkevämpää tekemistä?
Kommentit (15)
ja tarttee vähän aikaa hengata ihan huvin vuoksi täällä av:llä ennen nukkumaanmenoa.
piipahtaa joka toinen ilta (kun mies nukuttaa lapset) koneella jollain foorumilla, nyt tää vauva.fi on kova sana:). Mitä tässä muuta tekis? On siivottu, saunottu, iltapala syöty, ei huvita lähteä ulkoilemaan...
.
juotiin miehen kanssa pullo viiniä juuston kera siinä ohella. Tulin tähän vain sammuttamaan koneen. Nyt iltapesulle ja rakastelemaan puhtaiden lakanoiden väliin.
vessaan. Mieheni oli avannut koneen ja istuu nyt vessassa.
no BB näkyy enkä seuraa...
miksi ap itse olet täällä?
eikö sulla ole järkevämpää tekemistä :D
telkkarinkin auki. Ja mies myös koneella. Mitä pitäis tehdä? Juodaan me tässä viiniä samalla, ja napostellaan iltapalaa
Viikon ikäinen vauva tarvitsee välillä tissiä ja silloin voi hyvillä mielin seikkailla av:lla :)
On siivottu, kokattu, syöty, ulkoiltu, tehty vaikka mitä. Nyt ei jaksa eikä juvita muu.
olen yksin kotona, mies lasten kans yökyläs mummulassa. aamulla mulla taas suht aikainen nousu yhteen miittinkiin, enkä saanut seuraa itselleni paikalliseen. =( joten roikun täällä muiden kiusana.
En saa hetken rauhaa hommaan, jos lapset on hereillä, joten pakko yrittää yötä myöten. Väsyttää...
Lapset nukkuvat, mies on (harvinaisesssa) iltariennossa, joten istahdin miniläppäri sylissä sohvalle. Puolikorvalla katselen/kuuntelen bb:tä samalla. Ihan kohta nukkumaan, väsyttää ihan kamalasti. Mutta on niin ihanaa olla vaan yksin hetki :-)
että poikaystäväni tulisi meseen. On ikävä.
Sairastuin eilenillalla. Bb taustalla ja teetä lipitellen.
Aamulla seiskaan töihin. Mut pitää hetki rauhottua ennen unen yrittämistä. Mä oon enemmänkin tällanen illanvirkku, aamuvuorot on yhtä helvettiä, kun en yksinkertaisesti saa unta ennen klo 23-24.
vaan rentoudun esimerkiksi telkkaria katsomalla, lukemalla ja surffaamalla netissä (kuten av:lla). Mitä "järkevää" sinä ap teet?