Tilaatteko lapsillenne Prinsessa-lehteä?
Suostuin tilaamaan kyseisen lehden tytölle. Nyt ensimmäisen lehden jälkeen mietin vakavissani katkaisenko kuitenkin tilauksen heti alkuunsa. Ainakin tuossa ensimmäisessä numerossa sisältö oli suorastaan luvattoman köykäinen, tarinat oli todella tyhjänpäiväisiä, huumorittomia ja latteita eivätkä askartelu- ja puuhatehtävätkään vakuuttaneet luovuudellaan. Onko näin kaikissa numeroissa? Onko lehden parasta antia sen mukana tuleva krääsä?
Kommentit (8)
lyön luurin korvaan jos joku myyjä sitä vielä meille tyrkkyttää... Kiitos erään lehtimyyjän joka haukkui minut kun en ko lehteä häneltä tilannut. Suorastaan huusi että enkö halua tarjota lapselleni virikkeitä kun en lehteä luvannut tilata`!
Niin turhanpäiväinen lehti, muuten ehkä vielä menis mutta se krääsä... Kyllä meillä nyt sen verran ekologisia ollaan ettei sellasta p'''aa kanneta kotiin.
Mulla on tyttövauva ja odotan vain milloin voin tilata hänelle k.o. lehden ja muuta ihanaa.
Jatkoa ei tule-4-vuotiaani kyllä värittää mielellään ne kuvat, mitään niitä askaretelua ei ole onneksi pyytänyt tekemään. Oisko lähinnä 2-5 vuotiaille?
ja tosiaan aika tyhjä lehti oli. Se lehden mukana tuleva krääsä on kyllä roskistavaraa ekan leikin jälkeen.
sitä tyrkyttää. En tilannut. Olen pari irtonnumeroa ostanut tytölle, ja olen ihan samaa mieltä ap:n kanssa sisällöstä.
tyttö 6-v tykkää, mutta äidin mielestä lehden jutut ovat typeriä ja lehden koko sisältö erittäin köykäinen. Oheiskrääsä rikkuu nopeasti ja on näin aikuisen näkökulmasta muutenkin ärsyttävää. Mutta siis lapsi itse tykkää... Ensi jouluksi ajattelin vinkata jotakin muuta lehteä.
mun 5 vuotias on totaalinen prinsessafani ja on pari vuotta kehystänyt seiniään niillä julistelilla, antaa haaveilla kun vielä siihen kykenee.
Krääsä se vasta hälle onkin arvokasta. Viime kerran hanskat on ahkerassa käytössä :)