Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en kaipaa lapsia?

Vierailija
30.07.2009 |

Olen viimeiset 5 vuotta ollut lähes 24/7 3 lapsen kanssa. Nyt ovat mieheni kanssa olleet 4 päivää mummulassa eikä mun ole yhtään ikävä vaan oikeastaan kauhulla lasken montako päivää rauhaa on jäljellä. En ole edes saanut kotona mitään aikaiseksi tai tavannut ketään, ollut vaan 4 seinän sisällä nukkuen, telkkaa katsoen ja syönyt pakastinta tyhjäksi. Mitenhän paluu normaaliin arkeen onnistuu?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät itsekin, että olet ollut paljon lastesi kanssa. Minulle tuo on normaalia. Olen yh ja kun lapsi on isällään viikonlopun(viimeksi neljä päivää) en kaivannut lastani kuin viimeisen kaksi tuntia.

Eikä sinun tarvitsekaan tavata ketään, tehdä mitään tai käydä missään. Joskus vietän juuri aikani tuolla lailla. Nauttien kodistani jossa saan olla yksin! yksin! yksin! Muulloin kyllä käymme paikoissa, vierailemme jne.

Ja tuo päivien ja tuntienkin laskeminenkin on normaalia. Saattaa tuntua muutama tunti hieman hankalalta tavattuasi lapset (jos ei muuten niin siitä syystä, että reagoivat eroon kiukuttelemalla), mutta usko pois nautit heidän seurastaan nähdessäsi heidät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla