Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kertoo ihmisestä jatkuva itsensä esim. kasvojen hiveleminen?

Vierailija
26.09.2009 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on todettu, että valehdellessa jotkut ihmiset usein laittavat kätensä suun lähelle. Ikäänkuin peittämään suutaan, vaikka ele saattaa hyvin olla vain leuan tai suun ympäristön koskeminen.

Vierailija
2/6 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole yhtään epävarma, mutta tosi usein havahdun siihen, että mun käsi on mun naamalla näperöimässä jotain. Mulla ainakin ihan vaan tapa. Se on eri juttu, että jos on joku tilanne, ja sitten laittaa käden naamalle ja "hipelöi" sitä, se on epävarmuuden merkki. Mutta ihan tässä av-palstallakin ollessa -kun kukaan ei ole näkemässä- tosi usein mä hipelöin mun naamaa. Sen takia varmaan finnejä niin helposti pukkaakin :/.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viattomilta.

Kyseessä on kuitenkin myös tapa joillain. Ihan samoin kuin jalkojen heiluttelu ym. Jotkut ihmiset ovat jatkuvassa liikkeessä, kun toiset istuvat paikallaan. Ja sellainen selittyy ihan perimällä.

Vierailija
4/6 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joudun istumaan pitkään paikoillani, näprään aina jotain. Jos ei ole käsillä esim. kynää näpelöitäväksi niin näprään hiuksia, korvalehteä, sormiani tm. Olen tietoinen tavastani, mutta aina sitä vaan löytää itsensä hipelöimästä itseään. Älkää huoliko, olen hygieeninen ihminen ja pesen käsiäni usein.

Vierailija
5/6 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin usein ihan samaa. Entinen pomoni piti usein kättä koko "kuonon" päällä puhuessaan mulle.

Tuli sellainen olo, että haisenko mä pahalta, mutta en kehdannut kysyä.

En tosin usko, että se johtui hajustani, vaan jostain mystisestä psykologisesta syystä. Yrittikö hän estää pahoja sanoja tulemasta suusta (oli taipumusta kärkevyyteen), tiedä häntä.

Vierailija
6/6 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokapaikassa ei voi sitä rasvaa naamaan laittaa, eikä se edes aina auta siihen kutinaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä