Toinen mies
Aloitin työn ohella opiskelut ja nyt olen sitten toisella paikkakunnalla aina parin viikon välein muutaman päivän (ja yön). Olen nauttinut opiskelusta ja vapaudesta. Jopa siinä määrin, että nyt sängyssäni makaa mies, joka ei todellakaan ole aviomieheni.
Järki sanoo, että kaikki pitäisi lopettaa heti tähän, mutten tiedä pystynkö. Rakastan miestäni ja lapsiani - en hetkeäkään ajattele, että olisin luopumassa kodin kuvioista, mutta miten ihanaa oli saada viettää iltaa mielenkiintoisen miehen seurassa ja tuntea miten hän halusi rakastella kanssani ja teki sen vielä niin ihanasti.
Kommentit (22)
Aloitin työn ohella opiskelut ja nyt olen sitten toisella paikkakunnalla aina parin viikon välein muutaman päivän (ja yön). Olen nauttinut opiskelusta ja vapaudesta. Jopa siinä määrin, että nyt sängyssäni makaa mies, joka ei todellakaan ole aviomieheni. Järki sanoo, että kaikki pitäisi lopettaa heti tähän, mutten tiedä pystynkö. Rakastan miestäni ja lapsiani - en hetkeäkään ajattele, että olisin luopumassa kodin kuvioista, mutta miten ihanaa oli saada viettää iltaa mielenkiintoisen miehen seurassa ja tuntea miten hän halusi rakastella kanssani ja teki sen vielä niin ihanasti.
Ompa perheen ÄIDIN moraali löyhässä, kun heti pitää uutta kyrpää pilluun saada, kun vain silmä välttää. Teko on täysin MORAALITON! Et varmaan perhettäsi rakasta yhtään. Toivottavasti kiemurtelet omantunnon tuskissa jos sinulla edes sellaista onkaan.
Jos aloituksen tekijänä olisi mies, ei siinä mitään. Mutta kun kyseessä on nainen, ÄITI, tämmöinen on täysin tuomittavaa...
Pystyn kuvittelemaan itseni sun asemaasi, ap, mutten pysty kuvittelemaan, että ihan oikeasti käytännössä tekisin noin. Muista kuitenkin, että nämä sua nyt arvostelevat ihmiset ovat juuri niitä, jotka itse juoksevat hakemassa pelkkää seksiseuraa harva se ilta, huolimatta siitä minkälainen perhekokoonpano kotona odottaa. Järkevää olisi ehkä lopettaa, mutta toisaalta - jos ei ole riskiä jäädä kiinni, etkä ole itse tekojasi paljastamassa, sun seikkailusi eivät heilauta sen enempää miestäsi kuin lapsiasikaan yhtään mihinkään. Mistä ei tiedä, ei loukkaa eikä satuta.
taas tulossa yksi surullinen avioero tapaus, lapset saavat kärsiä, aikuiset sen nyt yleensä kestävät, ellei pimahda... se on totta jos tuommoisen moraalittoman toiminnan pystyy pitämään 100% salassa niin sittenhän siitä ei toisille osapuolille haittaa ole mutta mutta, harmillisen usein ne tuosta sitten laajenevat, käytös muuttuu, mies/nainen huomaa, ja sitten onkin tilastoissa lisää eroperheitä, lapset tuossa harmittavat eniten, varsinkin jos ovat kovin pieniä, toki koko yhteiskunta kärsii, miten paljon lie kunnalle maksaa erot, toisen asunto, mahdolliset asumistuet, sosiaalituet, jos oikein huonosti käy, jäädään työttömäksi, kasvaako lapsista tuommoisen keskellä "kunnon" kansalaisia..... voi voi voi... sitten kun lapset olis jo edes lähes täysi-ikäisiä niin ei väliä senkun kumpikin osapuoli seikkailkoon ja erotkoon, lapsista pitää kantaa vastuu !!!
Jos aloituksen tekijänä olisi mies, ei siinä mitään. Mutta kun kyseessä on nainen, ÄITI, tämmöinen on täysin tuomittavaa...
Pystyn kuvittelemaan itseni sun asemaasi, ap, mutten pysty kuvittelemaan, että ihan oikeasti käytännössä tekisin noin. Muista kuitenkin, että nämä sua nyt arvostelevat ihmiset ovat juuri niitä, jotka itse juoksevat hakemassa pelkkää seksiseuraa harva se ilta, huolimatta siitä minkälainen perhekokoonpano kotona odottaa. Järkevää olisi ehkä lopettaa, mutta toisaalta - jos ei ole riskiä jäädä kiinni, etkä ole itse tekojasi paljastamassa, sun seikkailusi eivät heilauta sen enempää miestäsi kuin lapsiasikaan yhtään mihinkään. Mistä ei tiedä, ei loukkaa eikä satuta.
..olen kylläkin kahden lapsen isä ja naimisissa.
..minullakin kaksi eri naista eri paikkakunnilla, ja molemmat aviossa, mutta kuitenkin melkein viikottainen naiminen molempien kanssa. Ja se on meillä pelkkää seksiä, tavataan, naidaan ja erotaan, ja sitten viikon päästä uusinta jne... ei siinä mitään erikoista ole, kunhan ei levitä tauteja. Toinen mies tai nainen, se on pekkää vaihtelua. Ja jos sattuu olemaan sellainen surkea, niin silloin se oma vakkari saa pelkästään plussaa hyvästä naimisestaan. Vaihtelu virkistää...tosi on
Itse selviydyin toisen miehen kiusauksesta vaikka piina kestikin vuoden. Olin täysi kiima-ihastunut tähän mieheen ja mies oli ihastunut minuun. Mutta pidin pääni, hoin "tahtoa rakastaa" mantraa kyllä melko usein.
Mietin vähän pidemmälle, mitä sitten tapahtuu, ehkä jotain perusnaimista (eihän sitä voi alkaa temppuilemaan ihan oudon kanssa niin kuin oman kanssa voi pervoilla rauhassa), entä sitten? Jäädään kiinni, mut jätetään, toinen mies todennäköisesti saa anteeksi vaimoltaan ja minä jään yksin, lapset kärsii jne. Totesin, että ihastuksessa ei ole mitään järkeä ja se loppu siihen, siis ihastus. Tosiasiassa vahvoja tunteita jäi vielä ja olen todella hyvä ystävä tämän miehen kanssa mutta vähintään 1,5 m etäisyydellä!
..olen kylläkin kahden lapsen isä ja naimisissa.
ole ihan rauhassa. Totuus on, että etenkään tällä palstalla ei teilata miestä, joka myöntää pettäneensä vaimoaan toisen naisen kanssa - päinvastoin, kehutaan fiksuksi kun tajuaa hakea muualta sitä mitä ei mieheltään saa. Mutta kun nainen tekee näin, hän on moraaliton ja huora ja sen sellaista.
Itsekin olen naimisissa, ja kahden lapsen äiti. Voin silti ihan oikein hyvin kuvitella, että hakisin läheisyyttä ja hellyyttä jostain muualta, toiselta mieheltä - jos siis sellaisen miehen löytäisin, joka koko olemuksellaan viestittäisi haluavansa tätä. Se olisi juuri sitä, mitä miehetkin tekevät hyvällä omalla tunnolla - hakevat kodin ulkopuolelta sen, mitä kotoa jää uupumaan. En silti tahdo perhettäni rikkoa, koska kaikesta huolimatta rakastan miestäni, ja tietysti rakastan lapsiani. Toistaiseksi tästä syystä (ja siitä, että näin kotiäitinä ei tule juuri sen enempää miehiä kuin naisia tavattua) en ole kuitenkaan mihinkään kodin ulkopuoliseen suhteeseen ryhtynyt. Tosiasia kuitenkin on, että mieheni vaan ei joko rakasta mua, tai sitten ei vain ymmärrä, että minä ihan todella tarvitsen sitä hellyyttä, enkä sitä siis kotoa saa. Jossakin vaiheessa tälle tapahtuu jotakin - tiedän varsin hyvin, etten pysty koko elämääni kieltämään tarpeitani.
Totuus on, että etenkään tällä palstalla ei teilata miestä, joka myöntää pettäneensä vaimoaan toisen naisen kanssa - päinvastoin, kehutaan fiksuksi kun tajuaa hakea muualta sitä mitä ei mieheltään saa.
... siis vaimoltaan, ei mieheltään.
No meillä on avoin suhde. Molemmat saa käydä halutessaan vieraissa kunhan muistaa käyttää kumia.
Niin ja muksuja on kolme kipaletta, eikä kumpaakaan mitenkään häiritse jos nyt sattuu työreisussa tai vapaa illan jälkeen käymään vieraissa. =)
tuollaisessa suhteessa nainen saisi hakea sitä hellyyttä toiselta ja mies seksiä muualta, voi vitsi, kerro miten olette moiseen tilanteeseen "päässeet". ilmeisesti kuitenkin rakastatte toisianne ja aina palaatte saman katon alle, ja ne työreissutkaan ei kai nyt kuitenkaan monia päiviä / öitä ole.
ja kait te yhdessäkin kuitenkin touhuillette vai ettekö ollenkaan?
nyt 2000-luvulla. Onko yksiavioisuus niin itsetarkoitettu juttu.
Joka tapauksessa yritä pitää huoli, ettei miehesi ja ennenkaikkea lapsesi joudu kärsimään. Se tässä on kaikkein tärkeintä.
t. m42 (muutaman sivusuhteen kokeillut ja uutta hakemassa)
Lähes tulkoon sama tilanne.Eli välillä makoilen vieraan miehen sängyssä.Oikeen pikkusiveä rouva.En vaan voi mitää ja ajattelin,että yksi elämä ja en todellakaan aijo heivata panokaveriani elämästäni.
tuollaisessa suhteessa nainen saisi hakea sitä hellyyttä toiselta ja mies seksiä muualta, voi vitsi, kerro miten olette moiseen tilanteeseen "päässeet". ilmeisesti kuitenkin rakastatte toisianne ja aina palaatte saman katon alle, ja ne työreissutkaan ei kai nyt kuitenkaan monia päiviä / öitä ole.
ja kait te yhdessäkin kuitenkin touhuillette vai ettekö ollenkaan?
Tietysti pääsääntöisesti yhdessä. Ei meistä kumpikaan kovin aktiivisesti vieraissa käy mutta aina sopivan tilaisuuden tullen( max muutama kerta vuodessa, joinakin vuosina vain kerta tai ei sitäkään).
Jotenkin me vaan sovittiin avoimesta suhteestä aikalailla suhteen alussa. Oltasko me seurusteltu parisen vuotta kun asiasta sovittiin. Aluksi tietysti molemmat kävi innokkaasti vieraissa mutta kun se kielletyn hedelmän maku katosi niin nyt tämä on tälläistä sopivan paikan tullen hommaa =)
Mun työreisut on pahimmillaan kuukauden mittaisia...
On meillä tietysti joitakin sääntöjä, kuten ettei suhteita saa muodostaa vaan homma on oikeasti vain seksiä, tuttuja ei panna, jne...
Miehet ja naiset ovat kovin innokkaita kun elämässä tapahtuu muutos tai päästään lomailemaan tai tulee muu poikkeama tavallisen arjen kuvioista. Uudet tuttavuudet ovat mielenkiintoisia ja estot kaiketi tavallista löysemmällä. Noitahan tapahtuu. Ja vielä, kun sattuu sopivasti kaksi ihmistä saman elämänmuutokseen tai -tilanteeseen, niin ilmiö kaiketi korostuu.
Jos olisi vastuullinen, tiedostaisi, että itse on altis syrjähypyille siinä kuin kuka tahansa. Jonkin arvion mukaan joko noin puolet ihmisistä pettää tai pettämistä esiintyy noin puolessa parisuhteista. Jälkimmäisessä tapauksessa rinnakkaissuhteilijoita saattaisi siis olla yli puolet väestä. Mutta arvelen, että monet ensin ovat kovin moraalisia eivätkä mitenkään ota vakavasti ajatusta omasta syrjähyppyalttiudesta, ja sitten kun kuitenkin niin käy, niin teolle haetaan oikeutusta vaikka mistä.
Mä ainakin tiedän itsestäni, että jos mua lomalla tms paikassa missä ei olisi kiinni jäämis riskiä tulisi nainen iskemään niin mua vietäisiin kuin litran mittaa.
Joskus tämä tuli kännissä sanottua myös tyttökaverille. Siitä se avoimen suhteen idea sitten lähti.
taas uuden syyn olla avioitumatta uudelleen, tokkopa löydän uskollista miestä;(vaikka nyt on uusi suhde ja kiihkeessä alussa, näinköhän tämäkin lörpähtää.
Kun ottaa huomioon kuinka yleistä vieraissa käyminen on (ja on läpi historian ollut) niin onkahan ihmistä tarkoitettu yksiavioiseksi? Onko yksiavioisuus vain kulttuurin tuote?
"..tuntea miten hän halusi rakastella kanssani ja teki sen vielä niin ihanasti.."
AP taitaa ollakkin vain kyökkipiikana miehelleen, koska miehensä ei edes halua tuota oliota jota vaimokseen kutsuu. Saattaapa miehelläkin olla oikea Nainen jossakin muualla jota HALUAA rakastella.. XDDD
Erotkaa pässit..
itse muistan joitakin vuosia sitten miten ,keskustelulinjalla tutustuin erääseen naiseen,joka oli perheellinen kahden lapsen äiti.alussa vain juteltiin ja tietysti päädyttiin tosi toimiin,kaikki oli ihanaa ja kummallakaan ei mitään oman tunnon tuskia.ite olin poikamies.siitä tuli tapa ,tavattiin lähes päivittäin lenkillä ja nautittiin seksistä aina kun oli mahdollista kadeksan vuoden ajan.sit vain yks kaks heräsi sillä oman tunnon tuskat, oli päästävä kaikesta eroon niin musta kuin perheestään sekä työstään.jätti lapset ukolle otti eron, anto mulle kenkää ja muutti ruotsiin.et se omatunto voi vaivata vasta vuosien pääsä?????????????????????????
sanompa vain näin aviomiehenä että saatanan huora!