Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Millainen miehesi on?

Vierailija
25.09.2009 |

-Sinun / miehesi ikä

-Osallistuuko hän kotitöihin - prosentti?

-Kumpi teistä on aktiivisempi parisuhteessa?

-Plussat ja miinukset?

mun vastaukset:

- 30/35

- ihan kiitettävästi

- mieheni ehkä "lässyttää" enemmän

- plussa huumoritajuisuus, miinusta liikaa kavereita

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

iät: 36/52

kotityöt: mies tekee hieman enemmän kuin minä

aktiivisuus parisuhteessa: minä selvästi aktiivisempi

Plussat: hyväsydäminen, viisas ja sivistynyt, hieno ihminen

Miinukset: kovin on vetäytyvää sorttia

2/29 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-minä 29v, mies 47v

-osallistuu, n. 20% (vai lasketaanko remontit kotitöiksi, jos, niin sitten enemmän)

-molemmat varmaan yhtä aktiivisia (mies enemmän makkarissa...)

-plussaa: huolehtii perheestään, miinusta: kova noitumaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä 36, mies 20, ollaan oltu yhdessä jo 3-vuotta. Kustannan söpöläiseni menot ja kustannukset omasta pussistani. Hän on komea kavaljeerini jota kohtelen kuin kukkaa kämmenellä. Mieheni ei tarvitse tehdä töitä koskaan. =)

Vierailija
4/29 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen teidän isäsuhteenne oli?

Vierailija
5/29 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

iik...

tv. mies 42

Vierailija
6/29 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä 35, mies 53

tehdään kumpi kerkee milloinkin, minä selvästi enemmän

minä aktiivisempi

mies järkevämpi ja tasaisempi kuin minä :)

Vierailija
7/29 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olen 22-vuotta ja mies 34-vuotta. Kotityöt teen pääsääntöisesti minä, koska en ole töissä. Mies tekee jotain pientä ja ruokaa, sekä ns. miesten työt.

Aktiivisia ollaan molemmat parisuhteessa.

Plussaa on se että mies on huumorintajuinen ja pitää mua kuin kukkaa kämmenellä, turvalline. Meillä on ihanat lapset, poika ja tyttö.

Miinusta tulee vaki-ammatista joka on palomies. Syystä että välillä pelottaa jos toiselle sattuu duunissa tapaturma ja siitä kun se väkistenkin välillä tulee kotiin kun jotain rankkaa on tapahtunut.

Ihana mies on!

Vierailija
8/29 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen kiinnostaisi teidän isäsuhteenne?

Ei pahalla mutta mielenkiinnosta kyselen.

Vierailija
9/29 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaargh, näen punaista! Kysy nyt vielä, "osallistuuko" se lasten kasvatukseen...

Vierailija
10/29 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Sinun / miehesi ikä

-Plussat ja miinukset?

minä 25, mies 22

minun mielestäni mies tekee ehkä 40 %, omasta mielestään varmaan yli puolet :)

minä olen mielestäni aktiivisempi.

plussaa - rauhallinen "perusmies", pitää huolta

miinusta - ei puhu eikä halua vielä ajatella sitoutumista tai muutenkaan haaveilla tai suunnitella elämää viikkoa pidemmälle

Vierailija
11/29 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Iät 49 ja 52

- 50%, mutta hoitaa valtaosan rahalla (ostaa palveluja), minulle kotityöt ovat harrastus (harrastan pikkuporvarillista perhe-elämää)

- Aktiivisuutta ei voi verrata, koska olemme eri tavoin aktiivisia. Mies on ohjelmavastaava, hän keksii kaiken tekemisen ja minä aikataulutan sen eli päätän, milloin ne toteutetaan.

- Plussat: aina hyvällä tuulella, kiinnostava keskustelukumppani, pitää minua kauniina ja sanoo sen usein, osoittaa monin tavoin että olen tärkeä ja rakas, huolehtiva isä, poikamainen ja leikkisä

- Miinukset: raha-asioissa osaamaton, elää loistavassa tulevaisuudesa, käytännössä asiat jäävät helposti kesken

Vierailija
12/29 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Sinun / miehesi ikä 29/38

-Osallistuuko hän kotitöihin - prosentti?tekee pihahommat ja mä teen sisähommat tarvittaessa vaihdellaan.

-Kumpi teistä on aktiivisempi parisuhteessa? -Plussat ja miinukset?kokolailla yhtä aktiivisia. seksielämässä mies huomattavasti aktiivisempi.

Vierailija
13/29 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Sinun / miehesi ikä

-Plussat ja miinukset?

- Minä 23, mies 28

- Osallistuu minkä ehtii, suurin osa "sisähommista" jää minun vastuulleni, koska mieheni rakentaa vielä keskeneräistä taloamme illat. Mies laittaa paljon ruokaa.

- Minä

- Plussat: ahkera, hyvännäköinen, kultainen, loistava isä, huolehtiva mies

- Miinukset: Ei ole sosiaalisesti kovinkaan lahjakas, ongelmia tunteiden osoittamisessa

Vierailija
14/29 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Sinun / miehesi ikä

-Plussat ja miinukset?

- 40/42

- osallistuu tasavertaisesti

- mitä se tarkoittaa? mä haluan enemmän seksiä, mutta mieskin on kyllä ihan aktiivinen

- plussa äly, huumori, hyvä maku ja suvaitsevainen mieli, hyvä isä, hyvä sängyssä, miinusta äkkipikaisuus ja sotkeminen

Vierailija
15/29 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

27/43

osallistuu hieman enemmän ku minä, mut mä teen laadukkaammin ;)

Minä aktiivisempi hieman

plussa: hassu, hauska ja fiksu

miinus: vetäytyvä, ei paljon sos. suhteita

Vierailija
16/29 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

26/17

Aluksi tuntui että kaikesta saa sanoa ja passata mutta nyt imuroi. Hoitaa lasta kun pääsee töistä. Ei ryyppää, hyvä huumorintaju ja ikäistään älykkäämpi. Huonot puolet: näyttää nuorelta saamme ikäviä katseita kadulla ja ostelee liikaa kalliita lahjoja minulle, ystäville ja sukulaisille eli tuhlaileva.

Vierailija
17/29 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 38 / 34

- osallistuu , ainakin 50%

- hän

- +kokkaa, siivoaa, remontoi, osallistuu lastenhoitoon ja -kuljetuksiin, miellyttää silmää, ihana rakastaja, ei kännää

- -työ vie paljon aikaa (ei tosin ole hänen syynsä) -ei vaihda kakkavaippaa (paitsi, jos olen poissa kotoa) -sikarin pössyttely

Vierailija
18/29 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 24/26

- tottakai osallistuu, mä en ole mikään hotellinomistaja/siivoaja. vaihtelee kyllä päivittäin, paljonko: josksu 99%, joskus 1%.

- me ollaan eri asioissa aktiivisia: seksin saralla se on mies, yhteisessä tekemisessä/olemisessa/harrastamisessa, eli siinä parisuhdeajassa, se olen minä. Hellyydessä se olen minä, mies ei huomioi mua mitenkään jos ei halua seksiä.

- plussat: isän roolissa luonnollinen ja aktiivinen, halutessaan aikaansaava, idearikas, rauhallinen

- miinukset: joskus rauhallisuus muuttuu passiivisuudeksi, hajamielinen, unohtelee toistuvasti sekä joskus tahallaankin tärkeitä asioita, ei saa aikaiseksi, ei osaa keskustella (joskus hyvä kun puhuakaan), lupailee asioita joita ei edes aio pitää/toteuttaa

Vierailija
19/29 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Sinun / miehesi ikä -Osallistuuko hän kotitöihin - prosentti? -Kumpi teistä on aktiivisempi parisuhteessa? -Plussat ja miinukset?

- 27/34.

- Valitettavasti ei enää sitäkään vähää kun ennen. Huomannut olen itsessäkin laiskuudn piirteitä tässä suhteessa, miksi minä jos ei mieskään. Molemmat kuitenkin kannetaan rahallisesti kortemme kekoon. Tästä asiasta usein riitelemme.

- Minä. Mies ei enää osoita minkäänlaista kiinnostusta minua kohtaan. Tästäkin riitelemme/keskustelemme usein. Mikään ei muka ole vialla...

- Lompakko, huumorintaju, osaa tehdä kaikenlaista jos vain haluaa...

- Epäsosiaalisuus, omat menot/teot tärkeämpiä kuin minun..

Kauhea kun lukee omaa kirjoitusta niin miettii onko meidän suhde oikeasti tuollainen?!! Nähtävästi...:(

Vierailija
20/29 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

36/41

osallistuu kohtuullisesti 35%

parisuhde (tarkoittaako seksiä) 60mies/40minä

plussia on paljon: huumorintajuinen, älykäs, ihanaa keskustelu- ja väittelyseuraa:), hyvä isä, ihana rakastaja, ihanan iso 192/88 (kainaloon on ihana pikkusen 162/52 käpertyä), hyvä raha-asioissa jne.

miinusta ehkä harrastusten määrä (petrannut kyllä viime aikoina), välillä hajamielinen, ei tykkää sienistä :) olen itse sienifriikki...

Vaikea, kun ei niin kauheesti miikkoja tuu mieleen. Mulla on ihana mies, ollut jo 13 vuotta.

Mitähän hän vastaisi (jos kysymys millainen vaimosi), pitää varmaan kysyä jahka töistä kotiutuu.