Ticket To Heaven - Käyttökokemuksia - Rehellisesti =)
Mietin että ostaisiko alesta vai ei :D
Itse en ole tykännyt mm.
- lika tarttuu helposti eikä irtoa ilman tahranpoistoainetta (Ohuet mallit)
- heppoisen oloista
- mitoitus surullisen suurta joten koon valitseminen hankalaa
Kommentit (23)
Tykkään Ticketin ulkovaatteista, laatu on mun mielestä ollut ihan hyvää. 2osaisina voisin ostaa. Haalareita en koska en tykkää ticketin mallista (kummallinenko? ;) ) mutta tämä ei itse asiaan kuulu koska kyseessä maku asia. Lisäksi tän vuoden haalarien teippauksista ja teippaamattomuudesta kuullut niin paljon neg.palautetta että kauppaan jäisivät jo senkin takia.
Mutta noita paululiininkin mainostamia 2os kunnon kostsuojakankaasta tehtyjä asuja ostaisin ehdottomasti jos vastaan hyvällä alella tulisi :) Joo ja tyytyväinen olen kyllä ollut ohueen splash-asuunkin :)
Komppaan osittain edellistä, haalarien mallista johtuen meille ei enää Ticketin vk-haalareita tule. Sillä malli (baggietyyli, lyhyet lahkeet) näyttää sopivan mahd. huonosti just esim. fillarointiin - ja pojat tosiaan ajaa rallia ihan koko ajan, jolloin lahkeet jää auttamattomasti liian lyhyiksi, vaikka haalari seistessä sopivan kokoinen/reilu onkin. Kun se haarakohta, jonka kuuluisi noissa roikkua, nousee tietysti satulan takia haaruksiin...
Samoin lian/hiekan imeytyminen vk-haalareihin, etenkin tuohon turkoosiin ärsyttää. Tai ärsytti, nyt olen päättänyt olla välittämättä. Ihan lähtökohtasestikin haalarit ovat lasten työasuja, mutta meillä on ollut mm. Reimatecin vaalea beige, jonka kanssa vastaavaa ongelmaa ei ollut (tuo merkki jää sitten muista syistä kauppaan). Esikoisen punainen Ticket on vähän armollisempi tuon suhteen, mutta vain vähän.
Talvihaalaresita vain hyviä kokemuksia; kestävyys, kankaiden toimivuus, ulkonäkö. Tuo pyöräilyongelma ei tullut vastaan, sillä Ticketin haalarit niin paksuja, että vaikka talvella pyöräiltiinkin lumettomalla kaudella, niin silloin Ticketin haalarit liian lämpimät.
Kaksiosaisina löytyy se fleecevuorinen setti sekä light rain set, niissä ei moitittavaa havaittu. Paitsi tuossa light rain setissä kuminauhalliset lahkeet jää hölmösti, siis ei pysy kenkien päällä vaan nousee säärtä pitkin, vaikka pituutta riittäisi... mutta saappaiden kanssa ok, ja muutenkin, näyttää vaan sitten hölmöltä ;)
+ nätit värit
+ pitää hyvin vettä
+ pitkäselkäiselle ja pömppömahaiselle hyvä malli, ainakin vielä pikkulapsi-iässä
+ hyvät jälkimarkkinat - saa toivottavasti vielä käytettynäkin myytyä eteenpäin
- imee likaa, jota on vaikea saada pois (ja olisikin vähän nuhjuisuutta, mutta kun haalariin tulee varmaan millin kerros pölyä ja kuraa)
- lian takia täytyy pestä usein, mikä taas kuluttaa haalaria ja vaikuttaa vedenpitävyyteen
- aika kallis, jos ostaa täysihintaisena
Meillä ovat tähän asti olleet käytössä vasta Splash-puvut (tai siis HP:ien vastaavat puvut). Pojan puvun mitoitus oli ihan järkyttävää - kuten tunnettua on! Myin housut pois, ja poika on käyttänyt pelkkää takkia. Tykkään väristä (turkoosi) kovasti, samaten siitä, että kangas on ohutta. Tytön (1 v) puku on ollut hyvä mitoitukseltaan. Puku on kestänyt hyvin käyttöä.
Ensi talvea varten odottaa molemmille Baggie Reflex -haalarit. Saapa nähdä, millaisia ne ovat... Ne "kumipuvutkin" ovat vielä jemmassa, ehkä ne pääsevät tositoimiin syksyllä.
Itse ostaisin alesta niitä "kunnon" vk-asuja, joku taisi mainita Cadeaux-housut. Sellaisit kuin löytäisi pojalle jostain. Sitä fleecevuorellista pukua olen myös miettinyt. Siitä kuulisin mieluusti minäkin kokemuksia.
Niin haalareissa roikkuu haarat alhaalla, joten siksi niitä ei tule meillekään. Kun sen huomasin ajattelin heti itse miten hirveää olisi kävellä housuissa, joiden haara roikkuu polvissa. Se hankaloittaisi liikkumista ihan hirveästi, ei voisi kunnolla juosta ym.
Kaksiosainen hp:n puku on tuntunut ihan hyvältä,ohut ym., mutta en ole sitä uskaltanut leikkipuistoon laittaa, kun luulen ettei kestäisi meidän vauhdikasta poikaa.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun moni sanoo, ettei laita niitä puistoon/tarhaan.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun moni sanoo, ettei laita niitä puistoon/tarhaan.
Meillä on ne Splashin housut jääneet tähän mennessä ihan käyttämättä, koska HM:n ulkohousut on niin paljon paremmat. Splashin housut on paitsi pitkät myös hurjan leveät, eli eivät valitettavasti kelpaa meidän tytöille ollenkaan.
Splashin takit on siis ollu HM:n housujen kanssa käytössä, onneksi sekä Splash-setti että HM:n housut oli edulliset, niin ei niin harmita että yhdet housut jää käyttämättömiksi. Ehkä laitankin ne irtohousuina myyntiin.
Me ostettiin ekan kerran kokeiluun T2H asu Light rain set ruskea 2-osaisena POJALLE 6V. On ainakin kestänyt ihan hyvin, jos vertaa Reimaan. Ei myöskään hikoiluta, vaikka sitä pelkäsin. Olen kerran pessyt, ja oli taas kuin uusi. Minusta ainakin tähän materiaaliin tarttuu huonommin lika kuin esim.ReimaTecin kankaaseen. Meillä on siis tähän asti ollut vain Reimaa. Ja onhan tämä asu ainakin puolet halvempi kuin ostaisi ReimaTecin asun. Meillä koko on ihan passeli. Poika onkin aika pitkä ikäisekseen.
Meillä on kyllä ollut koko Splash-setti käytössä ja hyvin on kestänyt. Johonkin jo kirjoitinkin tästä tyttöjen pyöräilyharjoittelusta eli polvilleen on menty hiekkatiellä monistellen. Silti on housut pysyneet ehjinä ja kulumattomina. Muutenkin olleet kivan kevyet ja ohuet puvut tuulisille ilmoille. Lämpimällä säällä meillä ainakin käytetään ihan collegehousuja ja -takkeja. Kokoa valitessa luin tarkkaan täällä olleita ohjeita ja nappiin meni. Tuntuihan se hullulta tilata 104 cm puvut tytöille,jotka muuten käyttää 110-116 cm vaatteita. Eikä tuo materiaalikaan ole ollut mielestäni likaimuri,makkaran rasvatahrat jäi normaalipesussa ja nekin sai pois Fairyn Powerspraylla 60 asteen pesun kera. Ostan kyllä jatkossakin kyseisiä pukuja,koska hinta-laatusuhde on tähän asti miellyttänyt.
3v tytölleni. Itselläni ei kokemusta ticketin haalareista ole. Meillä on rain drop ja kovasti ollaan tykätty. Mutta siis haalareissako kömpelö liikkua? Taitaapa sitten jäädä hankkimatta. Tyttö aloittaa päiväkodissa syksyllä ja haluaisin kivan ja ehdottomasti toimivan puvun. Eli joku muu sitten :)
Enpä vain näytä osaavan käyttää tuota "lainaa alkuperäistä viestiä" -toimintoa...
Housut tosiaan myin jo pois. Takki on kestänyt kulutusta hyvin. Tosin housuthan ne ongelmalliset olisivat olleetkin, sillä epäilen, että poika saisi reiän metalliseen haarniskaankin polvien kohdalle. :-D
Tytön (1 v) puku on ollut käytössä päiväkodissa niin ikään. En ole vielä nähnyt reikiä tms. Olen tykännyt puvusta juuri tuon ohuen materiaalin takia.
mm. tuulisella tai viileällä ilmalla rattaissa esim. lenkeillä, kauppareissuilla. Siis kaikkialla muualla paitsi pihalla tai puistossa leikkiessä.
Missä sitten pidätte niitä ohuita housuja? Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun moni sanoo, ettei laita niitä puistoon/tarhaan.
Itse ostin noin silloin noin 90cm pitkälle koon 92cm, ja ei yhtään liian iso, pikemminkin ei mene enää syksyllä. Mutta ne pienempien hp puvut ei tainneetkaan olla mitenkään reilua kokoa vaan ihan sopivaa mitoitusta sekä takki että henkeslihousut.
Niitä hp:n ticket pukuja näytti olevan Jumbon stockalla eilen ainakin turkoosi, pinkki ja oranssi kokoa 122cm. Itse sain pojalle oranssin 74cm, kun silloin hp:n aikaan jäin ilman...
ollut käytössä ja kestävämpiä kuin luulin. Molemmissa housut on kyllä leveät, enemmän on pidetty Remun housuja ja Splashin huppu on jotenkin ruman iso.
Mutta eivät minusta ime likaa kuten Timberlandin tämän kevään "tuulitakit", jotka eivät ole enää niin liukasta kangasta kuin ennen ja ovat yhden tarhapäivän jälkeen jo järkyttävännäköiset. Samoin Po.Pin tämän vuoden kuoritakki imaisee likaa kiitettävästi, toisinkuin viime vuoden malli (oikea kuoritakki, ilman mitään verkkovuorta).
Onko siinä fleecevuorisessa puvussa samanlainen kangas kuin tuossa Splashissa? Siis jos tämä toinen puku on se Raindrop,eikä kumikankainen. Itse olen ajatellut noita Raindroppeja ens vuodeksi,kun vois alkaa pitämään jo alkukeväästä. Tällaista täällä mietiskelin ;)
Itse en siis allekirjoita tuota liikkumisvaikeutta. Pyöräillessä Uffo ei tietty ole kaikkein paras tuon haaran takia. Muuten tämän kevään haalareiden laatu ei ole käytössä vakuuttanut. Nyt jos saisin valita, niin ostaisin jotain aivan muuta. Nim. tällä hetkellä kuusi Uffo haalaria käytössä! ?:|
Meillä on ollut käytössä kahdella lapsella fleece vuorellinen ja ilman fleece vuorta olevat 2 osaiset sekä kumipuku/thunderstorm fleece vuorellinen 2 osainen .Kaikki ovat olleet todella hyviä .Nillä on menty leikkipuistossa eikä millään lailla "säästetty" ja hyvänä on pysynyt ei reikiä tai muuta vastaavaa joten kyllä niitä aijon jatkossakin ostaa. :) :)
Tämän kevään välikausivaatteisiin olen ollut todella tyytyväinen! Käytössä ollut Splash-puku sekä Cadeaux-housut ja takki. En ole huomannut että lika tarttuisi kiinni sen kummemmin kuin muihinkaan ulkoiluvaatteisiin. Ja nuo Cadeaux-housut ovat tosi kestävät, tyttö rymyää niillä päivittäin pitkin pihaa ja kiipeilee puussa yms. ja saa tehdä sen rauhassa :) Rikki hän ei ole housuja saanut! Ainoa miinusmerkkinen ominaisuus mielestäni Ticketissä on mitoitus eli seuraavan kauden koon "arvaaminen" on vaikeaa. Aika hyvin onnistuu varmaan jos ostaa kokoa pienemmän kuin mitä "normaalisti" ostaisi. Itse ostan kyllä alesta ensi kevääksi heti kun alet alkavat. :p :p