Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskomattomat, käsittämättömät exät-ketju:D

Vierailija
25.09.2009 |

Kertokaa mitä idioottia ne on keksineet, kerron sitten omani jossain välissä;s

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kieltää meillä koskaan ollenkaan mitään seurustelusuhdetta.

Vierailija
2/6 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta omani haukkui suuttuessaan aina huoraksi. Eikä siinä kai sinällään mitään ihmeellistä, ellen olisi ollut hänen ensimmäisensä ja tiesi sen kyllä tasan tarkkaan ;)

Suhde loppui ko. syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

exäni kanssa vielä, vaikka oli vaikeuksia. Juttelimme, että yritetään vielä. Kunnes hän yhtäkkiä ilmoitti ollessani matkoilla, että meillä on omat elämät. Lähti panemaan toista naista, ja 9kk päästä oli isä. Nainen häntä ei kylläkään kiinnostanut.

Toinen exä hoki jatkuvasti olevansa niin rakastunut minuun, niin onnellinen kun on minut tavannut, olen pelastanut hänet yksinäisyydeltä, tykkää minusta yli kaiken jne jne. Esittelin hänet suvulle ja kaikille, myös näille jutteli muuttavansa luokseni pian ja vaikka mitä. Samantien bongasi baarista uuden ja lähti, ei enää edes vastannut sitten viesteihini.

Vierailija
4/6 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi pienen panosuhteen päättyessä, ettei halua mitään vakavaa, kun edellinen tyttöystävänsä oli sanonut hautovansa eron takia itsemurhaa. ilmeisesti ajatteli että mäkin oon yhtä huonona. hohhoijakkaa. :D

Vierailija
5/6 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. vietti viikonlopun mielummin äitinsä kuin minun kanssani (ei vain yhtä kertaa, vaan lähes jatkuvasti monen vuoden ajan). noh, ketään tuskin enää kiinnostaa oliko äiti yhtä kuin toinen nainen. unohti syntymäpäiväni, ei antanut joululahjoja ym. yleensäkään ei muistanut/huomioinut minua mitenkään jos joutui maksamaan siitä. ilmeisesti en ollut sen arvoinen.

Vierailija
6/6 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko sekään hyvä sana.

Joka tapauksessa, olen ns. ensimmäinen vaimo. Meillä on kaksi lasta. Sitten tuli vaimo nro 2, heti perään tietysti. Erosivat, ja exä teki vielä kaksi lasta kahden eri naisen kanssa. Siis 4 naista, kuusi lasta.

Eihän tässä tietysti mitään kovin outoa ole. Mutta tänä vuonna hän sitten käänsi kelkkansa. Antoi yksinhuotajuudet äideille, muutti asumaan 18v pojan kanssa. Facebookin mukaan heillä on sellainen avoin suhde...

Tämmöinen isukki mun lapsilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi