Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksan laskut aina ajoissa, ei ole yhtään velkaa

Vierailija
25.09.2009 |

Eli olenko jotenkin outo ? Ja ei en ole kultalusikka suussa syntynyt, ei ole miljonääri miestä enkä elele miehen rahoilla muutenkaan.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta köyhä kai taidat olla? Sillä ilman velkaa ei kukaan palkansaaja tässä maassa omaisuutta saa kartutettua. Jos ottaa asuntolainan, voi toivoa, että myydessä saa enemmän kuin ostaessa. Jos taas asuu vuokralla koko ajan, ei ainakaan mikään omaisuus kerry.

Vierailija
2/21 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sulla ei ole velkaa.

Mäkin maksan laskut aina ajoissa ja velkaa on vain asuntolaina. (ja jos myisin asunnon ja maksaisin lainat pois, jäisi käteen AINAKIN n. 100 000 eur).

Olenko outo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole yhtään velkaa. En ole kuitenkaan mielestäni köyhä. Vuokralla kyllä asun ja olen aika summan saanut rahaa säästöön.

Vierailija
4/21 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sinä, joku muu on lyhentänyt asuntolainaa sen ajan, kun sinä olet maksanut vuokranantajalle kuukausisuoritteita.

Että puolensa molemmissa.

Vierailija
5/21 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asun vuokralla ja säästöjä on 70 000 e.

En ole kultalusikka suussa kasvanut tai rikkaan perheen vesa.

Mikä minä olen?

Vierailija
6/21 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä teet tollasella rahasummalla säästössä? Se ei kasva kunnolla korkoa kuin sijoitettuna johonkin. Olet selvästi ihan torvi raha-asioissa.

Vierailija
7/21 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta köyhä kai taidat olla? Sillä ilman velkaa ei kukaan palkansaaja tässä maassa omaisuutta saa kartutettua. Jos ottaa asuntolainan, voi toivoa, että myydessä saa enemmän kuin ostaessa. Jos taas asuu vuokralla koko ajan, ei ainakaan mikään omaisuus kerry.

mikä ihmeen pakko ihmisen on kerryttää itselleen omaisuutta? ei sitä täältä mukaan saa kuollessaan.

Vierailija
8/21 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ilmeisen pihi?

Miksi et nauttisi elämästä sen sijaan että säästät pienistä (?) tuloistasi? Miksi muuten säästät?

asun vuokralla ja säästöjä on 70 000 e.

En ole kultalusikka suussa kasvanut tai rikkaan perheen vesa.

Mikä minä olen?

Vierailija
9/21 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ihmeen pakko ihmisen on kerryttää itselleen omaisuutta? ei sitä täältä mukaan saa kuollessaan.

No ehkäpä tällainen keskustelunavaus viittaa omaisuuteen, varallisuuteen ja vastaavaan. Ap vieläpä kertoi saaneensa melkoisen summan säästöön vuokranmaksun ohessa, eli kai hänellä sitten on jonkinlaisia intressejä omaisuuden kartuttamiseen kuitenkin. Jos sitten sitä mietitään mikä olisi fiksuin tapa kerryttää mammonaa, ei se ole vuokralla asuminen.

Vierailija
10/21 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat ovat osakkeissa, jotka kasvavat korkoa joka päivä. Siis enemmän kuin jos olisin ostanut asunnon viimeisen vuoden sisällä.

Mihin asuntouskovaisten lahkoon SINÄ kuulut?

Vierailija
11/21 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan tavallinen palkansaaja ei saa tuollaista summaa säästöön, vaikka eläisi kuinka nuukasti. Tai sitten on 70-vuotias jo... Eikä oikeasti kukaan, joka tienaa noin hyvin, että saisi sen säästöön, ole niin tyhmä, että asuisi vuokralla ja maksaisi asumisesta toiselle, kun voisi säästöillään ostaa jo omankin. Eli siis Porvoosta se on!

Vierailija
12/21 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja parin vuoden päästä vielä enemmän. Pörssikurssit nimittäin raketoi :D

Tjaa, joku meistä ostaa silloin velattoman kolmion pääkaupunkiseudulta.

;D

Vierailija
13/21 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 ja 9.

On meitä muitakin fiksuja.

Vierailija
14/21 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se fiksu.

Vierailija
15/21 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sinulla on oma velaton asunto?

Piheys on elämäntapa ja saadaksesi tuollaisen summan säästöön, olet elänyt nuukasti vuosia, ehkä jopa yli 10 vuotta. Todennäköisesti ostat jossain vaiheessa oman asunnon, asut siellä askeettisesti ja edelleen pihistellen ja saat kiksejä tiliotteestasi. Ehkä se onkin sitten se nautintosi? Meillä useimmille elämän suuret ja pient nautinnot tulevat jostain muusta.

ja parin vuoden päästä vielä enemmän. Pörssikurssit nimittäin raketoi :D

Tjaa, joku meistä ostaa silloin velattoman kolmion pääkaupunkiseudulta.

;D

Vierailija
16/21 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kivoja ajattomia huonekaluja, sisustan sen tulevan komioni sekä sen rintamamistalon, jonka jossain vaiheessaa perin. Toivottavasti vasta kymmenienvuosien päästä, koska lapseni rakastavat isovanmhempiaan, jotka elävät maaseudulla.

Saarimökki on myös peruskorjauksen tarpeessa.

En ole ahne.

Vierailija
17/21 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ajallaan. ja tilillä on 100.000€. Tämä on tosi.

Vierailija
18/21 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan säästää lapselleni pesämuna. Ja aika ison. Nyt on koossa 100.000 €.

Nimim;, ei narsisitiäiti

Vierailija
19/21 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaa menee elämiseen ja laskuihin ja kaikkeen tonni kuussa ja palkkaa saan 20 000e/kk ja säästössä tällä hetkellä 1 000 000 000e. Mitään turhaa ei osteta! Leipäjonossa käydään ja kirppiksiltä vaatteet! Laskut maksan aina, en ajallaan vaan olen vielä parempi kun te kaikki muut ja maksan ennen kun ne on tulleetkaan! Velkaa ei ole yhtään! Päinvastoin, lahjoitan rahaa pankeille ainakin 1000e/kk etteivät suutu!! Yksiössä elellään vuokralla, viisi henkeä. Hyvin mahtuu!

Vierailija
20/21 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa munkin tarttee olla kohta Porvoosta. Sillä olen ihan keskituloinen ja mulla taatusti tuommoinen summa sitten, kun ollaan myyty asunto ja asutaan vuokralla ja olen taatusti niin tyhmä että aion muuttaa vuokralle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan