Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kokemusta Allista?

Vierailija
25.09.2009 |

onko joku testannut? mielipiteitä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa on lähtenyt vähän, mutta tasaisesti, 1-2 kg kuukaudessa. Ruokavalioni on ollut oikeastaan sama, mitä ennen allia: yritän pitää herkut harvinaisina ja napostella vähemmän, ja syödä tavallista ruokaa aterioilla, ja tarpeeksi kasviksia. Ennen allia ei paino kyllä oikeastaan laskenut näillä eväillä. Tosin olen kyllä myös lisännyt liikunnankin määrää kesän aikana.

Ei ole häiritseviä sivuvaikutuksia. Joskus jos syön jotain rasvaisempaa, vaikka pitsaa, on maha mennyt vähän kuralle. Tavallisissa olosuhteissa ei juuri ole mitään. Vatsa kyllä toimii ihan tehokkaasti tosin...

Vierailija
2/6 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan aamulla, lounaalla ja illalla (jos syön jotain). Painoa lähtenyt nyt heinäkuusta kolme kiloa. Itse asiasa painoa lähti jo 5 kiloa, mutta olin vähän aikaa sitten laivaristeilyllä, jossa söin aivan sairaasti! ja painoni nousi siitä pari kiloa. Tänään muuten työkaverini ihasteli hoikkuuttani, eli ilm. paino on taas pudonnut. Olen syönyt nyt heinäkuun puolivälistä, ja aion jatkaa sen suositellun 6 kk, kun kerran näin hyviä tuloksia tulee - ruokavaliota pahemmin muuttamatta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään hyötyä, jos ei ruokavaliota muuta, tai liikuntatottumuksia. Kun lopetatte Allin käytön, tulee paino takaisin.

Miksi sitten edes vaivaudutte ostamaan Allia, jos tarkoituksenne ei ole oikeasti laihtua.

Alli vain tukee ja nopeuttaa laihtumista, mikäli oikeasti pyrkii lopputulokseen, jossa jatkaa elämäänsä hoikempana.

Vierailija
4/6 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi olen liikunnankin aloittanut. Tuo allia edeltävä (ja nyt jatkuva) ruokavalio oli jo rukattu "lihomispäivistä", ja olin sillä saanut hyvin lihomisen loppumaan. Uskon, että jos vaan pysyn tässä terveellisessä, normaalissa ruokavaliossa, ja saan itseni sen kolme tai neljä kertaa viikossa kuntosalille, niinkuin nytkin, niin ei tule katastrofia allin jälkeen.

- 2

mitään hyötyä, jos ei ruokavaliota muuta, tai liikuntatottumuksia. Kun lopetatte Allin käytön, tulee paino takaisin. Miksi sitten edes vaivaudutte ostamaan Allia, jos tarkoituksenne ei ole oikeasti laihtua. Alli vain tukee ja nopeuttaa laihtumista, mikäli oikeasti pyrkii lopputulokseen, jossa jatkaa elämäänsä hoikempana.

Vierailija
5/6 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä hintainen tuo alli on?

Vierailija
6/6 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

karmee akka.