Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla käy paljon vieraita kylässä:

Vierailija
25.09.2009 |

leivotteko aina jotain kahvin kanssa syötävää? Syöttekö aina itsekin ja jos syötte, niin näkyykö vyötäröllä? Miten aina jaksatte leipoa?

Tykkään ottaa vieraita vastaan, mutta pullakahvit ovat minulle ällötys. Kaiken lisäksi yritän laihduttaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

leipoo katsos kerralla enemmän, ja sulattelee tarpeen vaatiessa.

ja ei, aina ei ole tarjolla kastamista, jos vaan ei edes jaksa sulattaa. ja vaikka vieraille tarjoaa, ei silti itse tule syötyä.

Vierailija
2/3 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä käy aika usein vieraita. Siis useita kertoja viikossa. Meillä siis käy yleensä aina jollain aterialla joku, siis syömässä vaikka sunnuntaina brunssia tai lounasta tms. Silloin tehdään siis ihan ruokaa, mutta oltaisiin me tietysti itsekin syöty jotain.

Usein poikkeaa ystäviä myös ihan kahvilla. Mä tarjoan yleensä ihan välipalaa, koska itsekin varmaan syötäisiin silloin välipalaa. Siis kutsun usein ystäviäni iltapäivällä lasten päiväunien jälkeen. Silloin tarjoilut on vaikka voileipää, jugurttia ja hedelmiä. Voi mulla olla joku suklaalevykin esillä.

Samoin keskellä viikkoa saattaa käydä joku ystävä lapsineen lounaalla. En mä silloinkaan mitään leivo.

Sitten mun miehen kavereita käy usein hätäseen töiden jälkeen. He eivät juuri teekuppia kummoisempaa saa.

Normaalipainoisia meillä ollaan, makeaata syödään silloin tällöin. Pullaa meillä ei ole oikeastaan ikinä, koska perheessä on keliakiaa. Pullasta ei vain tule kovin hyvää gluteenittomana. Sen sijaan piirakoita ja kakkuja leivotaan ehkä kerran kahdessa viikossa keskimäärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa laitan 2x päivässä ja leivon (myös suolaista) n. 5x viikossa. Ruoka-aikaan jos joku tulee käymään niin tarjoan ruuan, muuten otetaan kahvia ja jotain pientä. Olen normaali painoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi