SAUNALAHTI - JOUSTAMATON YRITYS !
Tänään sain kokea kiitoksen saunalahdelta monen vuoden asiakkuudesta. Meillä on monta liittymää ja monenmonta puhelinta on heiltä ostettu.
Edellisen laskun eräpäivää olin joutunut siirtämään tilipäivääni - sitten kun tilipäivä koitti menin omasaunalahteen maksamaan laskua. Maksoin
ja sitten tulikin huomautus, että on lasku maksamatta. Ihmettelin. Ja tosiaankin - siinä välissä olikin tullut uusi lasku jonka eräpäivä on vasta tuonnempana.
Olin myös juuri maksanut yhden luurin pois ja taas oli tilini tyhjä. Cry Koetin selvittää tapahtunutta,( taas hirveetä jonottamista asiakaspalveluun )
MUTTA Saunalahden laskutus ei suostunut tekemään muutoksia
mitenkään, vaan se vanha lasku ON MASKETTAVA, tai liittymät menee kiinni. No SITHÄN MENEE ja siihen loppuu suhteeni saunalahteen. 10 liittymää tullaan irtisanomaan
puoleltamme. Angry
Kommentit (13)
siis ne haluaa myös siitä laskusta rahat jonka eräpäivä on tuonnempana?
Tuohan on itsestään selvää ja aivan pommin varmasti saman kohtelun saat kaikilla muillakin operaattoreilla.
Laskut on maksettava. Mihin hittoon tarvitset 10 liittymää muutenkaan?!?!?!?
Ei, vaan ap on maksanut laskun, jonka eräpäivä ei ole vielä mennyt ja jätti myöhässäolevan maksamatta.
tuo Saunalahden toiminta mitenkään poikkeavaa.
Mä olen ollut Soneran kanssa vähän samanlaisessa tilanteessa aikoinaan, eikä ne suostuneet "vaihtamaan" laskuja vaan kummatkin piti maksaa.
myöhässäolevan maksamatta.
VAAN SE EPÄHUOMIOSSA JÄI. Sen eräpäivää oli siirretty sovitusti ja kun eräpäivä koitti menin ja klikkasin laskut ja maksoin esille tulleen oma.saunalahti palvelussa. MUTTA se olikin ollut lasku joka ei ollut vielä edes erääntynyt. Sillä laskulla EI VOINUT HYVITTÄÄ sitä vanhempaa, kun on ne plaplapla .-kyllä muut firmat osaavat tehdä hyvityslaskuja.
Yli kolme vuotta olen maksanut laskuja ja puhelimia sinne ja aina jopa ennen eräpäiviä.
Tuohan on itsestään selvää ja aivan pommin varmasti saman kohtelun saat kaikilla muillakin operaattoreilla.
Laskut on maksettava. Mihin hittoon tarvitset 10 liittymää muutenkaan?!?!?!?
Itselläni on käytössä 2 liittymää henkkoht ja työ.
Mammalla henkkoht ja työ sekä lasten liittymät.
Mutta kaikkien sopimukset ovat nimissäni. . .
- jopa ENNEN eräpäiviä.
Nyt oli elokuussa ylimääräistä menoa ( tuli pidettyä lomaa viikko/viiteen vuoteen )
Josta syystä elokuun laskun eräpäivää jouduin siirtämään.
AP
sama käytäntö on muillakin operaattoreilla...ei se siitä muuksi muutu
sama käytäntö on muillakin operaattoreilla...ei se siitä muuksi muutu
- ja kyllä varmaan se voi joustaa jos on haluja !
ottakaa prepaid liittymiä jos ette kykene maksamaan laskujanne. Kumma asenne tuollainen.
- jopa ENNEN eräpäiviä. Nyt oli elokuussa ylimääräistä menoa ( tuli pidettyä lomaa viikko/viiteen vuoteen ) Josta syystä elokuun laskun eräpäivää jouduin siirtämään. AP
ottakaa prepaid liittymiä jos ette kykene maksamaan laskujanne. Kumma asenne tuollainen.
palstalainen.
Itsekin pitää kantaa jotakin vastuuta asioistaan.