Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

puhutaan että nainen nauttii

Vierailija
24.09.2009 |

niin puhutaan että nainen nauttii ja saa monta orgasmia kun panee normia ISOMMALLA itse ainakin nautin kun tuntuu hyvältä on meinaan isompi ja paksumpi.

olen sinkku 36v hml:sta

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vajaat 6 cm paksu ja 19 cm pitkä patukka. Aina saanut positiivista palautetta naisilta ja orkkuja tulee orkun perään, kunhan muistaa, että lisäliukkaudesta on enemmän hyötyä kuin haittaa.

Siksi liukkari aina povarissa. Naiset välillä nauraa, mutta sitten myöhemmin kyllä tajuavat miksi. Pitkässä panossa sitä lähes poikkeuksetta tarvii.

Ja olen 32 vee Tanpereelta.

Vierailija
2/20 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hitto noissa kyrvän koossa on niin tärkeetä? Mun miehellä joskus on joku kompleksi siitä enkä ole uskaltanut koskaan sanoa mitään. Hänestä hänellä on niin pieni jne. Mittasin sen ja se on 21cm ja 5,5 cm halkasija. Mitä väliä? Ei mitenkään iso minusta, mutta kyllähän tuota kattelee. Onhan niitä sauvoja keksitty!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ulvoo koko ajan löysien vittujen kamaluudesta. Vaimon ihana tiukkapillu muuttui lortoksi synnytyksen jälkeen ja elämästä katos nautinto.

Ettäjottakoskakun.

Mikä hitto noissa kyrvän koossa on niin tärkeetä? Mun miehellä joskus on joku kompleksi siitä enkä ole uskaltanut koskaan sanoa mitään. Hänestä hänellä on niin pieni jne. Mittasin sen ja se on 21cm ja 5,5 cm halkasija. Mitä väliä? Ei mitenkään iso minusta, mutta kyllähän tuota kattelee. Onhan niitä sauvoja keksitty!

Vierailija
4/20 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisesta prinssinnakista. Itse en ainakaan tuollaista katselisi, jos isompiakin on ollut ja mies ollut muutenkin mukava. Kullin koko on kuitenkin yksi tärkeä tekijä.

5,5 cm taitaa olla penisetn keskimääräinen halkaisija Suomessa. Ja keskipituus 20 cm eli ei tuo iso ole.

Vierailija
5/20 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisesta prinssinnakista. Itse en ainakaan tuollaista katselisi, jos isompiakin on ollut ja mies ollut muutenkin mukava. Kullin koko on kuitenkin yksi tärkeä tekijä.

5,5 cm taitaa olla penisetn keskimääräinen halkaisija Suomessa. Ja keskipituus 20 cm eli ei tuo iso ole.

Joku taas aukoo päätään 20 senttinen on ainakin pituudessa jo komiasti keskiarvon yli ja huom tuossa jutussa puhutaan ympärysmitasta ei leveydestä.... Leveys on muutenkin huono mitta kun siihen vaikuttaa paljon se pilin muoto. Pitäisi aina mitata ympärys ei paksuus.

"Pituus erektiossa: Erektiossa pituutta on mitattu 11 tutkimuksessa, joihin on osallistunut 4148 miestä. Keskipituus on 14.9 cm. Tässä amerikkalaiset pitävät kärkisijaa 15.5 cm pituudella. Jos amerikkalaisia ei oteta huomioon, keskipituus on muualla maailmassa 13.9 cm. Lyhimmät ovat Jordaniassa (11.6 cm) ja Intiassa (10.9 cm).

Ympärysmitta: Ympärysmittaa on tutkittu vain muutamassa tutkimuksessa: lepotilassa viidessä ja erektiossa kahdessa tutkimuksessa. Lepotilassa ympärysmitta on keskimäärin 9,8 cm ja erektiossa 11.6 cm."

Lisää voipi lukea:

http://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/index.php?option=com_content&vie…

Vierailija
6/20 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullin ja pillun absoluuttisella koolla ei muuten ole mitään merkitystä.

Löysä pillu vaatii ison kullin. Tiukka pillu pärjää pienemmälläkin.

Vierailija
7/20 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole päässyt paksun makuun. Itse ainakin haikailen välillä sitä exän paksua. Muutenhan jätkä oli paska eli se siitä.

Tiukka pillu pärjää pienemmälläkin.

Vierailija
8/20 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole päässyt paksun makuun. Itse ainakin haikailen välillä sitä exän paksua. Muutenhan jätkä oli paska eli se siitä.

Niin eli pillus on venynyt sen ison mukaiseksi ja kun nyt pienemmällä tuuppi niin ei tunnu samalta.

MOT

Avain pitää olla lukon mukaan....

Vierailija
9/20 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut kokeiltua isoa, pientä ja keskikokoista. Isoin oli ehdottomasti kamalin. Ei sellaisesta voi nauttia kun paikat halkeaa! Suhdetta ei vaan voinut jatkaa ensimmäisen kokeilun jälkeen kun paikat oli rikki. Sääli. Pienimmän kanssa vakkarisuhteessa.

Vierailija
10/20 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentoimassa? Varmaan halkeaa joo. Käypä ensin synnyttämässä niin sitten kiität, että miehellä on vähän paksumpi kuin se normi 4 cm / 13 ympärys...

Ei sellaisesta voi nauttia kun paikat halkeaa! Suhdetta ei vaan voinut jatkaa ensimmäisen kokeilun jälkeen kun paikat oli rikki.

Vierailija
11/20 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuka tyhmä sitä paksun mulkun kanssa panee ilman liukkaria, jos oma kosteus ei riitä.

kommentoimassa? Varmaan halkeaa joo. Käypä ensin synnyttämässä niin sitten kiität, että miehellä on vähän paksumpi kuin se normi 4 cm / 13 ympärys...

Ei sellaisesta voi nauttia kun paikat halkeaa! Suhdetta ei vaan voinut jatkaa ensimmäisen kokeilun jälkeen kun paikat oli rikki.

Vierailija
12/20 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaiseksi mitä sinne kulloinkin lykkii. Ei se silti tarkoita sitä, että peukalo tuo samanlaisen täyttymisen tunteen kuin paksu mulkku. Tiukkakin pillu venyy hetkellisesti huom. HETKELLISESTI.

Niin eli pillus on venynyt sen ison mukaiseksi ja kun nyt pienemmällä tuuppi niin ei tunnu samalta. MOT Avain pitää olla lukon mukaan....

Vierailija
13/20 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokaa ens kerralla sen "pieni"munaisen miehenne kouraa. Sillä kun fistaa, niin johan katoaa ison tarve kerralla! Ei tartte mitään kokispulloa heilutella pitkin vitunseiniä, kun on se nyrkkikin olemassa, voi vaikka laittaa kädet ristiin jos oikein isosta tykkää.

Vierailija
14/20 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vajaa 6cm? pituus jotenkin vielä uskottava, mutta 6cm paksuus on oluttölkki...haloo!!

Vierailija
15/20 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullokin on vain 6,4 cm. Just mittasin. Vajaa 6 cm ei ole mikään erikoinen mulkunpaksuus. Itselläni on 5,4 cm ja orgasmi tulee kuulemma paljon helpommin ja voimakkaampana kuin naiseni edellisen miehen kanssa.

vajaa 6cm? pituus jotenkin vielä uskottava, mutta 6cm paksuus on oluttölkki...haloo!!

Vierailija
16/20 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

amerikkalaisen keskimitan mukana on melkoinen määrä mustaa väestöä...

Vierailija
17/20 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...miehiä on paljon. kunnon kullilla varustettuja löytyy harvasta. suomi on pikkupilien maa.Keskieuroopasta löytyy jo huomattavasti suurempia, afrikasta puhumattakaan. En enää lähdekkää yökerhosta suomalaisten mukaan vaan kyllä sen vähintään ranskalainen täytyy olla. mikä siinä on et mitä lähemmäs päiväntasaajaa mennään niin sitä paremmin varustettuja ja toimivia kaluja löytyy. En pysty kuvittelemaan millainen nysä joltain eskimolta löytyy kun täälläkin on niin pikkuisia, vähän kuin pikkupojilla.

Vierailija
18/20 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...musta jo 17 cm on iso, nykyisellä miehellä on sellainen ja tuntuu isolta. :) Pieni on sellainen, mitä ei pimpissään edes tunne. Suurimmalla osalla on kuitenkin ollut mulle iso eli just jotain 17 cm++

Mutta huom. pitkä ja keskipaksuinen tuntuu paremmalta kuin lyhyt ja paksu, koska pitkällä pääsee "deep spot"iin joka tuntuu tosi hyvältä paitsi naisesta niin myös miehestä. Googlatkaa vaikka. :D

Vierailija
19/20 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...miehiä on paljon. kunnon kullilla varustettuja löytyy harvasta. suomi on pikkupilien maa.Keskieuroopasta löytyy jo huomattavasti suurempia, afrikasta puhumattakaan. En enää lähdekkää yökerhosta suomalaisten mukaan vaan kyllä sen vähintään ranskalainen täytyy olla. mikä siinä on et mitä lähemmäs päiväntasaajaa mennään niin sitä paremmin varustettuja ja toimivia kaluja löytyy. En pysty kuvittelemaan millainen nysä joltain eskimolta löytyy kun täälläkin on niin pikkuisia, vähän kuin pikkupojilla.

Mä olin niin kyllästyny pohjoismaalaisiin miehiin kunnes kohtasin afrikkalaisen miehen yöelämässä. häntä ei pieni ylipainoni haitannu. seksi on uskomatonta. elin on varmaan yli 20cm. hän palvoo minua ja huolehtii minusta. lähettelee viestejä ja soittelee et missä milloinkin menen. saamme pian paperit kuntoon että hän pääsee muuttamaan suomeen ja menemme naimisiin. tuntuu uskomattoman ihanalta suomalaisjuntturoiden jälkeen. suosittelen kokeilemaan.

Vierailija
20/20 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin niin kyllästyny pohjoismaalaisiin miehiin kunnes kohtasin afrikkalaisen miehen yöelämässä. häntä ei pieni ylipainoni haitannu. seksi on uskomatonta. elin on varmaan yli 20cm. hän palvoo minua ja huolehtii minusta.

"Miksikö luulet sen pienen ylipainon" haitanneen suomalaismiehiä? Koska "pieni" merkitsi n. 30 kiloa vai mitä? Oliko vaikeuksia löytää miestä ennen kuin nykyinen komistus alkoi vannomaan ikuista rakkautaan oleskelulupaa odotellessa? Kaikkea hyvää, mutta ole varovainen, ettet ainakaan tule loukatuksi enempää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi