Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä joka ei koskaan muuta hiustyyliään?

Vierailija
24.09.2009 |

Esim. Kike Elomaalla taitaa olla ikuisesti sama kampaus.

Taannoin näin erään ihmisen, jota en ole nähnyt vuosikymmeniin, ja yhä hänellä oli sama pysty mummokiharainen kampaus 80-luvulta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs työkaverini sairastui rintasyöpään ja menetti sädehoitojen seurauksena hiuksensa. Syöpää nyt ei tietenkään toivo kenellekään muuttumisleikiksi!!

Kuitenkin, hänellä oli ennen sairastumista aina ja ikuisesti samanlainen nuttura. Kun hän palasi töihin lyhythiuksisena oli aivan erinäköinen. Paljon nuorekkaampi ja modernimpi.

Vierailija
2/4 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nykyiset tuttuni luulevat, että olen aina ollut pokkatukkainen blondi. Hämmästyvät ajokorttikuvaani, jossa minulla on tumma, lyhyt tukka. Olen vaihtanut hiusmallia radikaalisti kolme kertaa noin kymmenen vuoden välein ja aina kaupungista toiseen muuton yhteydessä. En kuvittele tietäväni tutuistani kaikkea ja pidän mahdollisena, että jo huomenna naapurin pitkätukka leikkauttaa siilin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää mitä tahtoo eikä mene pintamuodin perässä. Sama asia vaatetyylissä: miksi pitäisi käyttää rumia tai hölmöjä vaatteita vain siksi, että ne sattuvat olemaan MUOTIA? Sitten 5 vuoden päästä nolottaa katsoa valokuvia, että mitä hittoa mulla oikein oli päällä ja olipas mulla urvelon näköinen kampaus siihen aikaan...

Vierailija
4/4 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jos se ikuinen kampaus sattuu olemaan ihan urvelo, 80-luvun muotikampaus? Mulla käy jotenkin sääliksi, ettei ikinä ole uskaltanut mitään muuta kokeilla, varmasti olisi miltei mikä hyvänsä muu parempi ja pukevampi.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän