Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 38-v. nainen pukeutua näin?

Vierailija
24.09.2009 |

Olen menossa pitkästä aikaa viihteelle ja olen aika hillitty ja tylsä pukeutumistyyliltäni. Housut ovat aina klassiset suoralahkeiset jne. Nyt mulla olisi kaksi vaihtoehtoa housuista, jotka kumpikaan eivät ole mun perinteistä tyyliä. Tykkään molemmista mutta jotenkin rohkeus puuttuu ja koen olevani liian vanha :( Molemmat housut ovat mustat, hieman kiiltävää kangasta (mutta ei pahasti). Toiset housut levenevät lahkeesta ja toiset ovat ns. pillihousut. Pillihousut ovat ylipitkät ja jäävät aika rynttyyn. Näin kuitenkin tänään juuri uusimassa Anna-lehdessä aivan samanlaisesti rynttyyn menevät pillihousut naisella juhlavilla kengillä, kuten mullakin olisi. Onko nuo pillihousut nyt aivan out fo the question mun ikäisellä? Yläosa olisi molemmilla housuilla sama eli tyköistuva pusero.

Mihinköhän se rohkeus on viime vuosina karissut...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, jos olet kamalan ylipainoinen ei pillihousut sovi. Ja jos on pillihousut, yläosa kannattaa olla väljempi ettei tule ns. makkarankuori vaikutelmaa.

Vierailija
2/8 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkokengillä kuulostaa hyvältä ja trendikkäältä. Ikä ei este.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei tiedä kroppaasi, mutta äkkiseltään tulee mieleen, että pillihousut ovat nuorten tosi hoikkien ja pitkähköillä kintuilla varustettujen heiniä. Plus että ne ryntyt nilkoissa kerää katseet justiin sinne nilkkoihin. Joka ei haittaa, jos nilkat sirot.Jos löytyy niin sitten ne pukevat. Varmempi valinta voisi olla levenevät lahkeet ja siihen ne juhlavat kengät, joissa arvatenkin reilusti korkoa...Siihen kun tällää tyköistuvaa yläosaksi niin vois olla aika hot!

Vierailija
4/8 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen voi pukeutua miten haluaa. Joku, joka näyttää toisen mielestä naurettavalta, voi olla monen muun mielestä upea asu.

Itse murehdin kolmekymppisenä, onko nahkahousu-pohjainen pukeutumiseni liian lapsellista. En enää :)

Olen 44v muuten. Tuntuu muuten, että tyttäreni pukeutuu konservatiisemmin kuin minä...

Vierailija
5/8 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai löysemmät housut ja tiukka yläosa.

Vierailija
6/8 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tietenkin voit laittaa pillit, jos ne muuten vartalolle sopii ja niistä pidät.

Muista kuitenkin korkeat korot, muuten jalat eivät näytä hyvältä (tai siis lattanoissa kengissä ja pillifarkuissa jalkaterä vaikuttaa kohtuuttoman isolta ja pitkältä). Ja tosiaan vähän väljempi yläosa, että kokonaisuus on tasapainoisen näköinen.

Vierailija
7/8 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ryntyt nilkoissa kerää katseet justiin sinne nilkkoihin. Joka ei haittaa, jos nilkat sirot.

lahkeet ovat ylipitkät ja ryntyssä nilkkojen ympärillä, niin miten ihmeessä sieltä näkyy siro tai jyhkeämpikään nilkka niiden rynttyjen sisältä? En ymmärtänyt tätä ollenkaan.

Aloittajalle: minusta molemmat kuulostavat hyviltä, sinä näet itsesi peilistä ja tiedät missä viihdyt niin ettei tarvitse illan mittaan keskittyä vaatetusta ajattelemaan.

Vierailija
8/8 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä hoikka, että sen puolesta ne pillihousut varmaan ihan istuvat. Sovittelin äsken vaatteita ja kyllä mä tykkäsin kovasti pillihousuista vaikka ryttääntyivätkin aika lailla. Mutta ei ne levenevätkään huonot ole, ne vain ovat ehkä turhan juhlavan näköiset, kun haluaisin olla samalla rento ja tyylikäs...Mennään ensin ystävän luokse syömään porukalla ja sitten ravintolaan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän