Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

muisto kummeille

Vierailija
23.09.2009 |

Mieheni kanssa olemme ajatelleet, että olisi mukava antaa kummeille ja isovanhemmille ristiäisistä kiitoskortin lisäksi jotain muutakin. Ajatuksena oli baby art -jalan/kädenjälkitaulu, mutta hintaa tulee aika paljon, kun niitä pitäisi ostaa 7kpl. Eli onko jollain ideaa jostain saman tapaisesta, tai pystyykö tuollaisen tehdä itse alusta asti? Askarteluintoa ja -taitoa kyllä löytyy, jos vaan tietäisi, että miten alkaa tuollaista tekemään.

Eli vinkkejä, miten tehdä itse kädenjälkitaulu, mistä sellaisen saisi edullisesti, tai jokin muu muisto ristiäisistä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotinsa täyttyvän jalka-krääsästä? Säilytättekö itse lapsenne kaikki tuotokset päiväkodista amikseen asti?

Vierailija
2/8 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille ei ole tullut kummilapsilta muistoksi mitään muuta kuin valokuvia: yhdeltä 2-vuotiskuva ja pari kerhokuvaa, toiselta puolvuotiskuva, kolmannesta 1-vuotiskuva. ei muuta. ei edes yhtään piirustusta, vaikka niitä olen kaipaillut ja välillä jopa kysynytkin, että voisko kummilapsi piirtää meille jonkun kuvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri sisustamassa uutta kotia ja ajattelin teettää jostain valokuvasta sellasen canvastaulun, jossa siis on oma lapseni. Nyt muutossa heitin paljon turhaa tilpehööriä menemään. Tärkeät kortit (mm. kummilapsilta) ja valokuvat toki säästin. En haluaisi muiden lasten jalankuvia tai kädenkuvia omalle seinälleni. Olis jotenkin noloa vastaanottaa moinen lahja, kun ei oikein hennoisi laittaa sitä kaappiinkaan, mutta sisustukseenkaan se ei sovi.

Vierailija
4/8 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori ap, idea on varmaan monesta tosi kiva, mutta minä en kyllä ihan rehellisesti sanoen haluaisi (tai sanotaan TARVITSISI tai kaipaisi) mitään jalanjälkitaulua kummilapsestani.... En tiedä mihin sen laittaisin. Kortti taas olisi kiva, jalanjälki itsessään on ihan söpö, sen voi läntätä vaikka jääkaapin oveen esille muistuttamaan lapsesta.

Vierailija
5/8 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suolataikinasta/taikataikinasta, googlaamalla löytyy. Tein jalanjäljen ja käden ja sitten kuin taulut (reijät vielä kun massa oli märkää), vaaleanpunaista/-sinistä nauhaa, josta ripustetaan seinälle tai nauha rusetille ja koko tekele sellaiseen koholliseen kehykseen (Anttilasta ostin). Tuli tosi hyvät. Muista tehdä myös itsellesikin ;-)

Vierailija
6/8 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi oman enkä ainakaan ystävän lapsen jalasta taulua seinälleni. Kiitoskortin mukana laitoin parhaita kuvia ristiäisistä ja kummeille itse asiassa askartelin korit, missä pääosassa kummi+lapsi.

Ja lisäksi kummeja voi kiittää sanomalehden ristiäisilmoituksessa!

Vierailija
7/8 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 3 kummilasta, ja niinpä onkin kertynyt lukuisia t-paitoja, tauluja, tyynyliinoja jne, joihin on painettu tuhruinen jalanjälki. En enää muista mikä niistä on kenenkin enkä tiedä, mitä niillä tekisin, kun en kehtaa poiskaan heittää, mutta hukun kohta turhaan roinaan :(

Ihan pelkkä kiitos riittää kummille, mahdollisesti YKSI (ei siis miljoonia) hyvä kuva ristiäisistä, jossa kummilla on lapsi sylissä.

Vierailija
8/8 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailmaan mahtuu monta kiittämätöntä kummia..