missä vaiheessa kiinnittymisvuoto on yleisintä?
Minulla on ollut muutaman viikon ajan ns. raskaus oireita: aamuisin pahoinvointia,väsymystä, kuvotuksen tunnetta, maha kipuja yms. mutta ajattelin rauhassa odotella tämän viikon lopulla alkavia kuukautisiani ennen testin tekoa.
Maanantaina huomasin kuitenkin rusehtavaa vuotoa vessassa käydessäni ( kuukautisten siis pitäisi alkaa vasta 25/26 päivä ja ovat olleet säännölliset)
ja pian se muuttuikin jo punaiseksi, kuukautisvuodon väriseksi.
Huomasin kuitenkin heti ettei vuoto ole samanlaista kun normaalisti kuukautisten aikaan vaan paksumpaa ja limaisempaa sekä paljon niukempaa.
vuotoa ei ole paljoa tullut siteeseen mutta aina vessassa käydessä veristä,paksua limaa valuu.
raskausoireet ovat myös jatkuneet edelleen.
voisiko olla mahdollista että tuo on kiinnittymisvuotoa? voiko sitä tulla muutamia päiviä ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää?
nyt siis vuotoa kestänyt kolme päivää ja koko ajan ollut todella vähäistä, lähes ainoastaan vessassa käydessä valuvaa vuotoa.
onko jollain kokemusta vastaavasta?
Kommentit (9)
ensin oli pari päivää tuota liman ja veren sekaista vuotoa joka oli todella niukkaa mutta sen jälkeen menkat alkoivat normaaleina..
oireet katosivat vasta menkkojen loputtua.
olisikohan ne olleet pelkkää toiveajattelua kun niin kovasti vauvaa toivon ..
Mulla tuli pari päivää ennen (oletettua) menkkojen alkamispäivää niukkaa ruskehtavaa vuotoa. Sitten vuoto loppui eikä tullut yhtenä päivänä mitään. Luulin että oli kiinnittymisvuotoa mut sit vuoto alkoi kunnolla :( Täällä myös väärä oli väärä hälytys.
Moikka mulla oli kuukautiset lokakuun alussa oltiin suojaamattomassa yhdynnässä heti niien loputtua eilen tuli vessassa käydessä limaista ruskeaa vuotoa niukasti eikä ole tullut kuin sen vessakäynnin yhteydessä kahvi on ruvennut närästään aamulla mitä ei ole ennen ollut olen voinu juoda monta kuppia ennen vesassa täytyy rampata mahaa vihloo 😞
Mulla oli "menkat" ajallaan, mutta vuoto olikin kiinnittymisvuotoa ja raskaana ollaan. :)
Ei se niin mene että kiinnittymisvuotoa tulisi aina kaikilla. Minulla ei tullut ainakaan. Positiivisen testin tein pari päivää ennen kuukautisia, ihan vain siksi että vauvaa yritetiin.
Turvottaa mahanseudulta oksettavaa oloa iltaisin enemmän ja aamuisin kahvia ei voi juoda oksettava olo tulee ja närästää eli lopettanut kahvin juonnin arat myös koskettaessa ja kun on rintsikat päällä 😞 täytyy miettii käykö hakemassa testin vai odottaako vielä maha vihlasuja on ja kipua mahassa... Kertokaa mitä teen???
Ajattelin nyt kirjoitella teille tänne ja jakaa ihmetykseni!
Eli siis. Ovulaation aikoihin petipuuhat, siitä n. 10 pvän päästä aamulla pyyhkiessä aivan pientä punaista tuhrua. Tätä siis kahtena aamuna, sitten ei mitään. (Ei ole koskaan aiemmin menkkojen yhteydessä moista). Sitten alkoivatkin niukat menkat, 3 pvää. Nyt ollut loppumisen jälkeen nipistelyä munasarjoissa. Testasin heti menkkojen jälkeen joka oli nega. Hieman mietityttää nämä omituisuudet.
Myöskin iski melkoinen vauvakuume aivan puskista,sekä mieli todella seesteinen... Kääk.
Vierailija kirjoitti:
Turvottaa mahanseudulta oksettavaa oloa iltaisin enemmän ja aamuisin kahvia ei voi juoda oksettava olo tulee ja närästää eli lopettanut kahvin juonnin arat myös koskettaessa ja kun on rintsikat päällä 😞 täytyy miettii käykö hakemassa testin vai odottaako vielä maha vihlasuja on ja kipua mahassa... Kertokaa mitä teen???
1. Tee raskaustesti
2. Jos oot raskaana, soita neuvolaan
3. Mene äidinkielentunnille
Heinil: tuo sinun teksti on kuin suoraan mun näppiksellä kirjoitettu. Minulla on ollut pari päivää ovulaatiosta tissit todella hipaisu herkät, mitä ei ikinä ennen menkkoja. Nyt oletettuna menkkojen alkamispäivinä luulin niiden alkavan mutta siteeseen asti ei ole vielä tullut tippakaan, vaan vessassa käydessä tullut juuri kuvailemaasi venyvää veristä limaa. Ajattelin testata parin päivän päästä varuilta, mutta luulen että on kyllä ihan menkoista vaan kyse :( Miten sinulle kävi?