Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen ip-kerhovetäjällä suomileijonapaita...

Vierailija
23.09.2009 |

Mitä se oikein tarkoittaa? Se merkki siis? Itse kavahdin ja ajattelin, ettei kai TUO ihminen voi olla rasisti. Olen aina ajatellut, että vain rasistiset punaniskat käyttävät.

Jos on rasisti, niin huhhuh miten väärässä ammatissa! Ryhmässä on ainakin kolme mamulasta.

Eli mitä logo tarkoittaa? Onko merkki punaniskaisuudesta?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.kuriren.nu/nyheter/artikel.aspx?ArticleID=1459555

kolmen kruunun paitaa, eikä varmasti kukaan ajattele että paidan käyttäjä on rasisti. Isänmaallisuus ei tee vielä rasistiksi.

Vierailija
2/34 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä sen näkee, että skinit, rasistit yms epämääräinen sakki on tehnyt muille mahdottomaksi käyttää leijonapaitaa, paitsi nyt ehkä just urheilutapahtumissa.

Ei sillä, että itse sellaista haluaisinkaan käyttää, mutta nykyisin sellainen tulkitaan kyllä kannanotoksi.

Ootteko nyt tyytyväisiä sisu-porukat? Ehkä olisi kannattanut pitäytyä vaan siinä salaisessa kädenpuristuksessa eikä lähteä uhoamaan noin julkisesti....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt rasismi tarkoittaa yleisimmin syrjintää, oli se sitten mihin tahansa ihmisen ominaisuuteen liittyvä. Esim. syntyperään, sukupuoleen, ikään tms.

on sanana johdettu "rodusta" (race) ja tarkoittaa nimenomaan "rotuun" liittyvää syrjintää.

Vierailija
4/34 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muistuta sanaa rotu niin paljoa. Mutta ulkomailla, varsinkin englanninkielisissa maissa racism edelleen kasitetaan rotusortona/syrjintana rodun takia.

Vierailija
5/34 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se salainen kädenpuristus oli suurimmalle osalle suomen sisulaisia liian vaikee, niin päättivät sitten ottaa tommoisen helpommin erottuvan ja näkyvän tunnuksen.

Vierailija
6/34 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käyttää paitaa jossa hihassa lukee suomi ja on vaakuna kun se on hänen MM-kisapaitansa ja vielä hyvässä kunnossa niin miksei käyttäisi... siis oli eräissä kisoissa osallistujana ja joukkueella tuollaiset "vapaa-ajan" paidat

Apua,ei kai meitä luulla rasisteiksi?

Vierailija
7/34 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käyttää paitaa jossa hihassa lukee suomi ja on vaakuna kun se on hänen MM-kisapaitansa ja vielä hyvässä kunnossa niin miksei käyttäisi... siis oli eräissä kisoissa osallistujana ja joukkueella tuollaiset "vapaa-ajan" paidat

Apua,ei kai meitä luulla rasisteiksi?

t-paita missä etupuolella suuri suomileijona. Sinivalkoinen.

ap

Vierailija
8/34 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on kerran sinivalkoinen niin ei tosiaankaan ole "rasistinen"

Vierailija
9/34 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on kerran sinivalkoinen niin ei tosiaankaan ole "rasistinen"

Vierailija
10/34 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun pojallani (4v) on tuollainen, ja mm ollaan world vision -kummeja kenialaiselle lapselle, ja vihaamme rasisteja yli kaiken..

Vierailija
11/34 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vihaamme rasisteja" :)))

Vierailija
12/34 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se oikein tarkoittaa? Se merkki siis? Itse kavahdin ja ajattelin, ettei kai TUO ihminen voi olla rasisti. Olen aina ajatellut, että vain rasistiset punaniskat käyttävät. Jos on rasisti, niin huhhuh miten väärässä ammatissa! Ryhmässä on ainakin kolme mamulasta. Eli mitä logo tarkoittaa? Onko merkki punaniskaisuudesta?

Tuomitseeko ihmiset oikeasti vielä toisiaan ulkonäön/vaatetuksen perusteella ? en ymmärrä...

Vierailija
13/34 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun pojallani (4v) on tuollainen, ja mm ollaan world vision -kummeja kenialaiselle lapselle, ja vihaamme rasisteja yli kaiken..

Vierailija
14/34 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmen kruunun paitaa, eikä varmasti kukaan ajattele että paidan käyttäjä on rasisti. Isänmaallisuus ei tee vielä rasistiksi.

Vierailija
15/34 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voi toki liittyä johonkin muuhunkin.

Vierailija
16/34 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasistit eivät ole etninen ryhmä. Rasisteja on kaikissa väreissä ja kaikissa kansallisuuksissa.

Vierailija
17/34 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasistit eivät ole etninen ryhmä. Rasisteja on kaikissa väreissä ja kaikissa kansallisuuksissa.

kutsutaan joskus myös muunlaista syrjintää.

Vierailija
18/34 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sanana johdettu "rodusta" (race) ja tarkoittaa nimenomaan "rotuun" liittyvää syrjintää.

Vierailija
19/34 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen kannattaa Suomen leijonia, esim jääkiekkomaajoukkuetta, ei se tee hänestä rasistia! Miten ilkeät väittää näin? Toivottavasti et sanonut niin lastesi kuullen; mielipiteet tarttuvat. Kyllä jokainen saa fanittaa urheilussa ihan sitä maata mitä haluaa.

Mikä minä olen mielestäsi, kun käytän välillä ihan koulussa liikuntatunneilla oppilaiden nähden Brasilian virallista jalkapallomaajoukkueen paitaa?

Vierailija
20/34 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen kannattaa Suomen leijonia, esim jääkiekkomaajoukkuetta, ei se tee hänestä rasistia! Miten ilkeät väittää näin? Toivottavasti et sanonut niin lastesi kuullen; mielipiteet tarttuvat. Kyllä jokainen saa fanittaa urheilussa ihan sitä maata mitä haluaa.

Mikä minä olen mielestäsi, kun käytän välillä ihan koulussa liikuntatunneilla oppilaiden nähden Brasilian virallista jalkapallomaajoukkueen paitaa?

Nolo?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi