G: Nukutteko vatsallanne tissit ylös, alas vai sivuille aseteltuina?
Voisikohan rintojen riipahtamisen estää asettelemalla ne yöksi yläasentoon? Itselläni nuo liiskaantuvat aina molemmille sivuille, ja pelkäänkin niiden holahtavan pysyvästi kainaloihin. En vain osaa nukkua muutoinkaan. :(
Kommentit (11)
laskostan ne kauniisti tuohon viereen.
Ilmeisesti tässä on vähän isommista immeisistä kyse kuin minä, koska minä en kyllä koskaan asettele tissejä mitenkään, eikä niitä edes pystyis asetteleen... ;)
Onkohan mulla sitten herkkisnännit, kun en pysty pitämään niitä suoraan allani, vaan ne on muljutettava kainaloihin päin? :(
Ap
Koska niitä ei käytännössä ole olemassa. Isotissisen ehkä kannattaa pitää pehmeitä liivejä yölläkin, jos ongelma tuntuu mahdottomalta.
kun pelkään niiden alkavan roikkua muuten. Mutta ei niitä kyllä varmaan liikaa saa pingottaa johonkin tiettyyn asentoon, ettei nahka veny ;-D
ettei sillä ole kyllä mitään väliä miten daisarinne asettelette. Aamuun mennessä ovat hölskyneet suuntaan jos toiseenkin ja te olette siitä autuaan tietämättömiä. En kuulkaa usko, että nukkuessa ihminen voisi aiheuttaa kudoksissaan sellaista venymistä, mikä saisi rinnat roikkumaan. Kyllä se roikunta johtuu ihan iästä ja painovoimasta.
laitan teipillä kiinni. On sitten aamulla terhakasti kiharalla.
ettei sillä ole kyllä mitään väliä miten daisarinne asettelette. Aamuun mennessä ovat hölskyneet suuntaan jos toiseenkin ja te olette siitä autuaan tietämättömiä. En kuulkaa usko, että nukkuessa ihminen voisi aiheuttaa kudoksissaan sellaista venymistä, mikä saisi rinnat roikkumaan. Kyllä se roikunta johtuu ihan iästä ja painovoimasta.
Mut selälläni nukun tissit kainalossa.
t: se joka ei nuku mahallaan
Hienosti pysyvät ylöspäin venytettyinä, kun pidän visusti posken alla.
Vaan ihan oikeasti, ei rintojen riippuminen siitä riipu (heh), miten päin ne on nukkuessa. Jos nyt olettaisikin, että nukkuessa jotain tapahtuu tisseille, niin eiköhän se siinä vaikuta, miten paljon nahka venyy, oli tissit mihin suuntaan tahansa.
minnekään muualle kuin mun alle, jos mahallani makaan.