Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Nukutteko vatsallanne tissit ylös, alas vai sivuille aseteltuina?

Vierailija
22.09.2009 |

Voisikohan rintojen riipahtamisen estää asettelemalla ne yöksi yläasentoon? Itselläni nuo liiskaantuvat aina molemmille sivuille, ja pelkäänkin niiden holahtavan pysyvästi kainaloihin. En vain osaa nukkua muutoinkaan. :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minnekään muualle kuin mun alle, jos mahallani makaan.

Vierailija
2/11 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ylimääräinen niskatuki :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskostan ne kauniisti tuohon viereen.

Vierailija
4/11 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tässä on vähän isommista immeisistä kyse kuin minä, koska minä en kyllä koskaan asettele tissejä mitenkään, eikä niitä edes pystyis asetteleen... ;)

Vierailija
5/11 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mulla sitten herkkisnännit, kun en pysty pitämään niitä suoraan allani, vaan ne on muljutettava kainaloihin päin? :(

Ap

Vierailija
6/11 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niitä ei käytännössä ole olemassa. Isotissisen ehkä kannattaa pitää pehmeitä liivejä yölläkin, jos ongelma tuntuu mahdottomalta.

Vierailija
7/11 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pelkään niiden alkavan roikkua muuten. Mutta ei niitä kyllä varmaan liikaa saa pingottaa johonkin tiettyyn asentoon, ettei nahka veny ;-D

Vierailija
8/11 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei sillä ole kyllä mitään väliä miten daisarinne asettelette. Aamuun mennessä ovat hölskyneet suuntaan jos toiseenkin ja te olette siitä autuaan tietämättömiä. En kuulkaa usko, että nukkuessa ihminen voisi aiheuttaa kudoksissaan sellaista venymistä, mikä saisi rinnat roikkumaan. Kyllä se roikunta johtuu ihan iästä ja painovoimasta.

Vierailija
9/11 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan teipillä kiinni. On sitten aamulla terhakasti kiharalla.

Vierailija
10/11 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei sillä ole kyllä mitään väliä miten daisarinne asettelette. Aamuun mennessä ovat hölskyneet suuntaan jos toiseenkin ja te olette siitä autuaan tietämättömiä. En kuulkaa usko, että nukkuessa ihminen voisi aiheuttaa kudoksissaan sellaista venymistä, mikä saisi rinnat roikkumaan. Kyllä se roikunta johtuu ihan iästä ja painovoimasta.

Mut selälläni nukun tissit kainalossa.

t: se joka ei nuku mahallaan

Vierailija
11/11 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti pysyvät ylöspäin venytettyinä, kun pidän visusti posken alla.

Vaan ihan oikeasti, ei rintojen riippuminen siitä riipu (heh), miten päin ne on nukkuessa. Jos nyt olettaisikin, että nukkuessa jotain tapahtuu tisseille, niin eiköhän se siinä vaikuta, miten paljon nahka venyy, oli tissit mihin suuntaan tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme