Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen oli paras kokemukseksi?

Vierailija
22.09.2009 |

Minun oli seuraavanlainen;

Minä 30v ja poikaystäväni 21v olimme ravintolassa. Söimme ja katsoin häntä seksikkäästi. Menimme autolla syrjäiselle seudulle. Autosta loppui kuitenkin keskenkaiken bensa. Istuimme ja mietimme miten saisimme vauhtia siihen että työntäisimme auton asemalle. Katsoin häntä silmiin ja suutelin. Suudelma johti autoseksiin.

Riisuin häneltä paidan ja avasin housut. Hän otti minulta mekon pois ja alusvaatteet pois. Menimme takapenkille ja hän tuli päälleni. Suutelimme uudestaan ja halailimme. Otin hänen "kalunsa" käteen. Liu'uin alaspäin ja otin "sen" suuhuni. Hän kiihottui heti kun olin ottanut ja vähän purrut. Hän laukesi. Sperma lensi auton kattoon. Emme halunneet enää suuseksiä. Menin alle ja hän tuli päälleni. Olin hänen koira. Kiljuin niin että linnut lähtivät puista. AH! Ihanaa. Sitten ratsastin hänen päällä. :

Loppu

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

UPEETA SEKSIÄ

Vierailija
2/4 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kultaseni...

Vierailija
4/4 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta minulla on ollut kun olin 21vuotias ja mies 35v. Hänellä oli muhkea kyrpä. Ehkä n. 18cm pitkä mutta leveyttä lienee ollut yli 6cm. Hän oli todella taitava. En ollut sitä ennen, enkä kyllä senkään jälkeen saanut vaginaorkkua. Ei voi kuin ikävöidä sitä menoa:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme