Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos hyvä ystävä pyytäisi

Vierailija
22.09.2009 |

apua hääkuvan valitsemisessa niin mitä ajattelisitte siitä ja auttaisitteko?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja auttaisin tietysti.

Vierailija
2/9 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai auttaisin. Mitä ajattelisin? En tiedä :) En mitään ihmeellistä. Meillä nyt on ystävien kanssa tapana kysellä toistemme mielipiteitä asioihin kuin asioihin, miksei sitten parhaimpaan hääkuvaankin?

Vähän hassu kysymys sulla ap, en ihan tajua pointtia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelisin, että pariskunnalla on erimielisyyksiä siitä, mikä kuva valitaan, kun eivät pysty sitä itse tekemään. Molemmat siis haluavat kiitoskorttiin (ja teetettäväksi) kuvan, jossa ovat itse "parhaimmillaan", mutta sattuvat vaan olemaan tämmöisiä eri kuvissa.

Ajattelisin myös, että onpas avutonta sakkia, jotka eivät osaa päättää mitään itse, mutta auttaisin kuitenkin ja kertoisin oman mielipiteeni.

Vierailija
4/9 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys...

Vierailija
5/9 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin tässä taannoin ystävältäni apua kuvan valitsemisessa koska miehelle on jokseenkin sama mikä kuva valitaan mutta itse olen hyvin kriittinen ulkonäköni suhteen ainakin valokuvissa.

Toivoin siis saavani kuulla rehellisen mielipiteen kuvista (lähetin niitä sähköpostitse koska asumme ystäväni kanssa eri paikkakunnilla). Mutta mitään kommenttia en ole saanut ja ystävä lähinnä välttelee koko aihetta. Rupesin sitten itsekseni miettimään tässä että teinkö jotakin väärin vai mikä mättää..

Vierailija
6/9 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ajattelisi mitään sen kummempaa. Ehkä kävisi mielessä että kaipaavat ammattilaisen näkökulmaa siihen, mikä kannattaisi valita.

T: valokuvaaja

Vierailija
7/9 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita hänelle, älä jätä sähköpostin varaan.

Pyysin tässä taannoin ystävältäni apua kuvan valitsemisessa koska miehelle on jokseenkin sama mikä kuva valitaan mutta itse olen hyvin kriittinen ulkonäköni suhteen ainakin valokuvissa. Toivoin siis saavani kuulla rehellisen mielipiteen kuvista (lähetin niitä sähköpostitse koska asumme ystäväni kanssa eri paikkakunnilla). Mutta mitään kommenttia en ole saanut ja ystävä lähinnä välttelee koko aihetta. Rupesin sitten itsekseni miettimään tässä että teinkö jotakin väärin vai mikä mättää..

Vierailija
8/9 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseisen sähköpostin koska samassa kyselin erästä toista asiaa johon hän kyllä vastasi.

Täytyy varmaan ottaa puhelin käteen ja tiedustella.

ap

Vierailija
9/9 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse olen hyvin kriittinen ulkonäköni suhteen ainakin valokuvissa.

Toivoin siis saavani kuulla rehellisen mielipiteen kuvista

mäkin kyllä välttäisin sanomasta mitään. Ainakaan sitä "rehellistä mielipidettä". Ihmiset, jotka ovat "kkriittisiä ulkonäkönsä suhten" eivät yleensä todellakaan halua kuulla muiden mielipidettä omista kuvistaan. Heillä on yleensä myös aika poikkeava näkemys omasta ulonäöstään ja haluavat näyttää ihan toiselta kuin mitä normaalit ihmiset hyvänä pitäisivät. Heillä on ihan eri kriteerit valita kuvansa kuin mitä minä käyttäisin: minä valitsisin kuvan, jossa on suht normaalit, ystävälliset ilmeet eikä omituisia valoja tai varjoja missään oleellisissa paikoissa. Nämä ihmiset taas hylkäävät ne ystävällisennäköiset kuvat omasta mielestään tyylikkäiden tai seksikkäiden "mutruhuulet ja lantio eteen" -poseerauksien tai sielukkainen vakavamilmeisten mörököllien tieltä.

Parempi tosiaan olla ihan hiljaa. ymmärrän kaveriasi.

t kakkonen, joka ekan kerran vastatessaan ajatteli paljon epämuodollisempaa tilannetta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän