Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rinnat vuotavat jo nyt??? Rv27.

Vierailija
21.09.2009 |

Eilen huomasin ekan kerran, että rinnat vuotavat omia aikojaan. Lakanaan oli tullut kunnon läikkä yön aikana nukuttuani kyljelläni siten että toinen rinta oli aavistuksen puristuksissa. Nyt joka kerta kun rinnat "pinkeytyvät"/ nännit kovettuvat tulee rinnoista nestettä.

Mulla olisi synnytykseen vielä 3kk jäljellä, kuka kertoisi sen näille vuotaville tisseille???

Onko mitään muuta tehtävissä kuin liivinsuojusten osto?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole ku ostaa suojia..

Vierailija
2/15 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannessa raskaudessa loppuaikoina tunsin välillä maidon "nousevankin" :O Yleisin syy oli jonkun muun itkevä vauva tms... Kroppa tais muistaa hommansa jo vähän liiankin hyvin ja mulla on ollut aina huonot tiivisteet tisseissä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: paidaton esa

Vierailija
4/15 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin vuotaa rinnat odotusaikana, niinkuin miljoonalla muullakin. Imettämistä varten rinnat ihmisellä kun on.

Vierailija
5/15 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulukuussa alkoi eritys ja maaliskuussa syntyi vauva.

Ja imetyksen lopettamisesta on nyt 2 vuotta ja vielä erittyy, että tallaista tämä emous on : )

Vierailija
6/15 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi vuotamaan suunnilleen samoilla viikoilla, eipä siinä ollu mitään tehtävänä, suojuksia vaan meni perkeleesti. Syksyä kohden kannattaa niitä usein vaihtaa ettei vilustu.

Itselläni loppuikin sitten maidontulo niin että poikaa ehdin imettämään 1 kokonaisen kuukauden ja noin puolikkaan kuukauden päälle. n.1½kk siis.

Vierailija
7/15 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ekassa raskaudessa oli jo noin rv 16. Ei tosiaan muuta kuin liivinsuojusten ostoon.

Vierailija
8/15 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enteilee hyvää maidontuotantoa neuvolan mukaan.

itse olen luovuttanut reilut sata litraa maitoa. Ja joka raskaus alkanut tuossa vaiheessa maidon tihkuminen (lopussa jopa suihkusi)

Vierailija
9/15 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lypsin maitoa pakkaseen rv.30 alkaen, tosin jäi ne maidot käyttämättä kun maidontuotanto oli (ja on vieläkin) niin runsasta.

Lapsi nyt 1v.4kk ja edelleen imetän n. 2-3 kertaa päivässä.

Vierailija
10/15 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä on tullut runsaasti myös vauvan synnyttyä. Viimeksi sain maitdon luovutuksesta 1400e/4kk. Imetyksen lopetuksesta nyt 1v1kk ja maitoa erittyy vieläkin, ei tosin paljon,mutta jos puristaa niin kyllä sitä tulee.

11/15 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni riittää yöksi tissikset, en tarvitse suojia.

Jos nukun ilman liivejä, niin johan on läntit lakanassa.

t: rv37

Vierailija
12/15 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on täällä käytetty liivinsuojia. Muuten on paita märkänä jopa topattujen liivien läpi.

Vierailija
13/15 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä rv 16 menossa ja alkoi eilen aamulla vuotaa hieman. Ehdin jo ihmetellä että onko se normaalia tai edes mahdollista, mutta on se hyvä että netistä löytyy aina tietoa niin ei tarvitse olla huolissaan :)
Nimim. Ensimmäinen raskaus

Vierailija
14/15 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

räpeltää viikonloppuna muutaman ihan itse.

Ekassa raskaudessa tuli kyllä tippoja kevyesti puristettaessa, mutta nyt tulee kyllä puristelematta.

Esikoisen imetysaikana luovutin maitoa ja sain siitä 500€/kk. Maitoa tuli siis HYVIN. Sitä tuli myös pitkään. Vielä monta vuotta imetyksen lopettamisesta tuli maitoa itsekseen.

En muistanut kuinka inhosin tätä osaa lapsen saannissa. Jos tuo maidontulo olisi edes jotenkin normaalia, varmaan nauttisin pikemminkin. Kun tiedän että lapsen synnyttyä joutuu taas koko imetysajan miettimään joka päivä pukeutumista niin että rinnat eivät saa yhtään kylmää ja ajoittamaan kaikki päivärutiinit siten, että ehdin tyhjentää rinnat vähintään 2,5h välein ja kun tiedän että joka tapauksessa maito pakkautuu rintoihin ja tulee tiehyttukoksia, minua alkaa oksettaa :-( Yöheräämiset - ei vauvan vaan rintojen takia :-( Kaikki maidolta haisevat vaatteet :-(

Miksi tämä muistutus tulevasta jo nyt? Tekisi mieli antaa maitovirran tyrehtyä ja ruokkia vauvaa vain korvikkeella. Olisin taatusti paljon jaksavampi ja onnellisempi äiti.

-Ap

Vierailija
15/15 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten enteile mitenkään maidontulosta!

Jos maitoa ei tihu raskausaikana niin ei kerro että imetys ei toimi ja jos taas tihkuu niin se itse maidon nousu saattaa kestää pienen ikuisuuden. Tämä on myös neuvolan jossain oppaassa kerrottu!

Itsekin olen maitoa luovuttanut, mutta ei se noussut esikoisestakaan muutamaan viikkoon. Pulloon saaminen kesti kuukauden. Pari kuukautta meni että maitoa tuli ajattelematta.

Silti raskausaikana rinnoista tihkui..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi