Sama ihminenkö tekee jatkuvasti noita aloituksia "kristityille"?
Jotenkin ahdistavaa. Tulee mieleen, että joku yrittää kovasti "pyhittää" tätä keskustelupalstaa... tai sitten on niin yliuskonnollinen, ettei osaa muusta puhua. Tuntuu pakkomielteiseltä. Anteeksi vain.
t. kristitty itsekin
Kommentit (13)
aika paljon, mitä olen tätä keskustelua seurannut.
eikö teille ole "omaa" keskustelupalstaa...?
vaan edustaa jonkinlaista herätyskristillisyyttä. Veikkaisin hellariksi tai vapaakirkolliseksi.
vaan edustaa jonkinlaista herätyskristillisyyttä. Veikkaisin hellariksi tai vapaakirkolliseksi.
lutku olen
Eikö teille ateisteille ja agnostikoille voisi olla omaa?
Mutta tässähän se ero on! Ei täällä ateistit ja agnostikot kokoajan tehtaile uusia aloituksia liittyen omaan elämänkatsomukseensa! Kyllä minuakin ihmetyttää nämä "Hauskimmat rukousvastauksesi" - ja "Rakkain raamatunkohtasi"-ketjut. Kukin tyylillään tietysti, mutta silti. Ehkä ne vaan on tosiaan liian kaukana omasta elämästäni.
Enkä tiedä mikä näiden muiden lukuisien uskoon, uskonnollisuuteen, kristillisyyteen ym liittyvien ketjujen tarkoitus on, tai onko sellaista, mutta nämä keskustelut etäännyttävät ainakin minua vieläkin kauemmas kirkosta ja seurakunnasta.
Minä hyväksyn kyllä uskonnollisetkin viestit, kunhan otsikossa käy ilmi uskonnollisuus, on ihan lukijan oma mielenkiinto, avaako ketjun vai ei. Minä avaan yleensä, vaikka viimeisestä kirkossakäynnistä on jo 3 vuotta. Mutta hyväksyn nuokin viestit.
eikö teille ole "omaa" keskustelupalstaa...?
Tähän voisi taas vastata av:n vakiovastauksella: Ei ole pakko avata sellaista aihetta, joka ei kiinnosta. Hyppää ihan vaan rohkeasti yli ja lue itseäsi kiinnostavia juttuja
Aika sairasta, että saa olla römpsä ja peppupanoketjuja, mutta kristilliset ketjut on jotenkin vaarallisia.
No mutta niin kuin joku sanoi, kristittyjä on aika paljon, joten aika lapsellista olettaa, että yksi häirikkö kävisi aloittamassa ketjuja ihan vaan sun kiusaamiseksi ja etäännyttämiseksi (vai miten nyt asian muotoilitkaan)
koska uudestisyntynyt uskova on kristitty ja meitä uudestisyntyisiä on valitettavasti liian vähän suomessa.
ei sillä, että se nyt mikään kauhea asia sinänsä olisi :)
lutku olen
muiden ihmisten kristillisyyden tasoa ei tarttis olla Suomessa yhden yhtä.
koska uudestisyntynyt uskova on kristitty ja meitä uudestisyntyisiä on valitettavasti liian vähän suomessa.
Jumalan. Tajuaako nämä "hauskin rukousvastauksesi"-tyypit ollenkaan että Jumala on suuri, kaikkivaltias ja PYHÄ. Nämä on varmaan niitä samoja tyyppejä, joiden mielestä on ok ja siistii ja rentoo makailla lippis silmillä jumalanpalveluksessa. Jee jee, Jesus is my buddy...
täällä taitaa parveilla vl-äitejä aika paljon, mutta myös muita uskiksia.