Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sama ihminenkö tekee jatkuvasti noita aloituksia "kristityille"?

Vierailija
21.09.2009 |

Jotenkin ahdistavaa. Tulee mieleen, että joku yrittää kovasti "pyhittää" tätä keskustelupalstaa... tai sitten on niin yliuskonnollinen, ettei osaa muusta puhua. Tuntuu pakkomielteiseltä. Anteeksi vain.

t. kristitty itsekin

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä taitaa parveilla vl-äitejä aika paljon, mutta myös muita uskiksia.

Vierailija
2/13 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika paljon, mitä olen tätä keskustelua seurannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi se ei näkyisi av:llakin?

Vierailija
4/13 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö teille ole "omaa" keskustelupalstaa...?

Vierailija
5/13 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan edustaa jonkinlaista herätyskristillisyyttä. Veikkaisin hellariksi tai vapaakirkolliseksi.

Vierailija
6/13 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan edustaa jonkinlaista herätyskristillisyyttä. Veikkaisin hellariksi tai vapaakirkolliseksi.

lutku olen

Vierailija
7/13 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teille ateisteille ja agnostikoille voisi olla omaa?

Mutta tässähän se ero on! Ei täällä ateistit ja agnostikot kokoajan tehtaile uusia aloituksia liittyen omaan elämänkatsomukseensa! Kyllä minuakin ihmetyttää nämä "Hauskimmat rukousvastauksesi" - ja "Rakkain raamatunkohtasi"-ketjut. Kukin tyylillään tietysti, mutta silti. Ehkä ne vaan on tosiaan liian kaukana omasta elämästäni.

Enkä tiedä mikä näiden muiden lukuisien uskoon, uskonnollisuuteen, kristillisyyteen ym liittyvien ketjujen tarkoitus on, tai onko sellaista, mutta nämä keskustelut etäännyttävät ainakin minua vieläkin kauemmas kirkosta ja seurakunnasta.

Vierailija
8/13 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hyväksyn kyllä uskonnollisetkin viestit, kunhan otsikossa käy ilmi uskonnollisuus, on ihan lukijan oma mielenkiinto, avaako ketjun vai ei. Minä avaan yleensä, vaikka viimeisestä kirkossakäynnistä on jo 3 vuotta. Mutta hyväksyn nuokin viestit.

Vierailija
9/13 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö teille ole "omaa" keskustelupalstaa...?

Tähän voisi taas vastata av:n vakiovastauksella: Ei ole pakko avata sellaista aihetta, joka ei kiinnosta. Hyppää ihan vaan rohkeasti yli ja lue itseäsi kiinnostavia juttuja

Aika sairasta, että saa olla römpsä ja peppupanoketjuja, mutta kristilliset ketjut on jotenkin vaarallisia.

No mutta niin kuin joku sanoi, kristittyjä on aika paljon, joten aika lapsellista olettaa, että yksi häirikkö kävisi aloittamassa ketjuja ihan vaan sun kiusaamiseksi ja etäännyttämiseksi (vai miten nyt asian muotoilitkaan)

Vierailija
10/13 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska uudestisyntynyt uskova on kristitty ja meitä uudestisyntyisiä on valitettavasti liian vähän suomessa.

Vierailija
11/13 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sillä, että se nyt mikään kauhea asia sinänsä olisi :)

lutku olen

Vierailija
12/13 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden ihmisten kristillisyyden tasoa ei tarttis olla Suomessa yhden yhtä.

koska uudestisyntynyt uskova on kristitty ja meitä uudestisyntyisiä on valitettavasti liian vähän suomessa.

Vierailija
13/13 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan. Tajuaako nämä "hauskin rukousvastauksesi"-tyypit ollenkaan että Jumala on suuri, kaikkivaltias ja PYHÄ. Nämä on varmaan niitä samoja tyyppejä, joiden mielestä on ok ja siistii ja rentoo makailla lippis silmillä jumalanpalveluksessa. Jee jee, Jesus is my buddy...