Kysely: juovatko lapsenne teetä?
Minkäikäinen lapsi ja minkälaisesta teestä tykkää?
Kommentit (14)
juo joskus vihreää teetä tai rooibosta hunajalla maustettuna.
nyt tykkaa enempi teesta. eli pajon maitoa ja 3 lusikallista sokeria pitaa olla 6v, tai no 7 ens kuussa.
Sitruunateehen on oikein ihastunut, mutta tavallinenkin käy jos ei ole sitruunateetä.
juonut melkein joka aamu teetä, yleensä Earl Greytä, johon ½ maitoa, ½tl sokeria.
Eskarilainen juo parina aamuna viikossa saman setin.
Rooboisin kofeiinitonta Africaa. Suosikkimakuina Mansikkakerma tai kermakaramelli
2 ja 4-vuotiaat poikani tykkäävät teestä. Yleensä tarjoan rooibosta, on kofeiinitonta.
eli kuumaa vettä, sokeria ja maitoa. 9- ja 11-vuotiaat juovat joskus oikeaakin teetä.
kyseessä punapensastee (ei siis musta tee, vaan lähinnä yrttilaatu, ei kuitenkaan yrtin makuinen vaan enempi perusmaku). Roibos-plain, ei maustettu. Hunajalla maustaen.
Tavallista tai sitten jotain makuteetä, sitruuna, vanilja, omena-kaneli.
Mitä milloinkin pikkumiehet tahtovat! :)
Itse juon nytkin teetä :)
Jostain puolivuotiaasta ehkä.
Nyt ovat jo eskarilaisia/koululaisia ja ovat saaneet silloin tällöin myös tavallista teetä. Meillä teetä juodaan appelsiini- tai omenamehulla makeutettuna.
tykkää juoda teetä. Rooibosta, valkoista ja muuta yrttiteetä... :)
juo mielellään mustaa teetä jossa sitruunaa tai maitoa ja hunajaa. Eskarilainenkin juo joskus jäähtynyttä sitruuna-hunajateetä. Vihreä tai esim salviatee ei oikein maistu lapsille.
Joistakin viesteistä tuli mieleen, että mäkin olin kova juomaan kahvia (jo) lapsena. Silloin laitoin vielä sokeria siihen, mutta en maitoa.
9 ja 8v on maistaneet muutaman hörpyn joskus, eivät tykkää. Itse join tuon ikäisenä iltateet ja aamukahvit ;)