Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hinnoitteluapua kultakeramikan astiastoon?

Vierailija
21.09.2009 |

Minulla on uudenveroinen 12hengen sinivalkoinen kultakeramiikan astiasto. Tässä siis on lautasia, kahvikuppeja, mukeja, jälkiruokakulhoja ym. 12kpl ja tarjoilulastioita ja lasagne ym. vuokia kutakin 2-4kappaletta. Olen ostanut tämän astiaston pari vuotta sitten (uutena kaikki, joita vielä valmistettiin) ja vuosi sitten sain täydelliseksi, kun kaikki ei enää kaupasta löytynyt, mutta huutonetistä ja kirppareilta löytynyt ja nämäkin uudenveroisia, ei näy käytön jälkiä. Äidilläni on ns. vanhempaa mallia tämä sinivalkoinen kultakeramiikan astiasto, muuten ovat samanlaisia, mutta syvissä, matalissa ja leipälautasissa äitini astioissa lukee pohjassa kultakeramiikka kohokirjaimin ja minun samoissa lautasissa ei vaan on kirjoitettu sinisellä. Lisäksi noissa syvissä, matalissa ja leipälautasissa on ihan hiukan näköeroa, sen huomaa, jos ovat vierekkäin.

Miten paljon tällaisesta vois pyytää, uuden hintaa tuskin saa. Mietin sitäkin, että laittaisko erikseen ruoka-astiat ja sit ruoan laitto astiat ja tarjoiluastiat jne.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin haluttu tuo sarja. Realistinen hinta lienee 30% maksimissaan uuden vastaavan hinnasta. Eli peruastian osista ehkä 2-3 euroa kappale ja sitten noista vuoista yms. vaikka 5e. Kirpputoreilta saa noita halvalla.

http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=110245561

Tuossa jotain hinta-arvioa vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla