Hyvät pakkaskengät koululaiselle?
Minkä merkkiset kengät olisi hyvät pakkasille, lähinnä koululaisten koossa eli Tepsut eivät tule kyseeseen.
Meillä on joka vuosi goret ja lisäksi olen ostanut erikseen pakkaskengät.
Kommentit (5)
mistä pääset katsomaan mallistoa
http://www.kuomiokoski.fi/tuotteet/jalkine_talvi_nilkkurit.html
saappaita myös kivan näköisiä, niiden perus putkivarsien lisäksi :)
Kavatit niin pitkään kuin kokoja vaan riittää. Sitten Pionilla on For You merkillä varsin isoihin kokoihin asti kenkiä (meillä ollut ainakin kokoon 38 asti). Nyt poikaa on odottamassa sellaiset klassikkokengät, joissa on se raakakumipohja ja karvavuori, ihan naisten mallistosta ostin ja koko on 40, mut kun on unisex malli, niin kukapa sitä tietää, että onko naisten mallistosta, paitsi tietty leveys on kapeampi ja nuorelle sopivampi.
Täällä kyllä yleensä onneksi pärjää Vikingin goreilla, kun niissä on sentään villasekoitevuori (toisin kuin vaikka Eccoissa tai muissa goreissa).
Nuo Kuoman nilkkurit eivät kyllä oikein miellyttäneet ulkonäöllisesti :(
Kavatin talvikenkiä meillä on ollut, mutta muutamat mallit mitä olen tytöille kokeillut ovat olleet liian leveitä :(
Noita For You merkkisiä täytyy käydä Cittarissa katsomassa.
Tuli mieleen noista Viking goreista, että minun mielestä isompien mallit ovat todella jäykkiä ja painavia! Kokoon 30 asti mallit ovat siroja, keveitä ja pohjakin taipuu mielestäni hyvin, mutta siitä eteenpäin kengät ovat todella painavat, pohjaa en meinaa jaksaa taivuttaa käsin, joten en ole enää niitä ostanut. Olenkin isommilla siirtynyt käyttämään Eccon goreja, koska ovat tosi keveitä :)
Lisää vinkkejä kaivataan :)
Kurkkaappa www.pikkujalat.fi ja /www.bambolino.fi
Löytyisikö niistä sopivia. Itse uskallaan suomalaisista nettikaupoista kenkiäkin tilailla, kun juuri tuo mainitsemasi palautuskin on vaivattomampaa.
Pikkujalat nettikaupasta tilasin meidän lapsille ja en voi kuin suositella. Aivan mahtavaa palvelua. Bisgaardin ja Reguilan kengissä ainakin aito villavuori ja kokoja hyvin isommillekin.
jotkut nilkkurit?
Ovat lämpimät kyllä :) Itselläni on ollut monta vuotta kovimmille pakkasille kuomat. Ovat todella lämpimät.
Niitä löytyy siis kuitenkin muita mallejakin kuin niitä perus saappaita :) Eli koululaisellekkin löytyisi varmasti joku malli, mikä ei ole ns mummomallinen :D