30v. ja lapset saavat riittää!
Eleleekö kukaan tämän ikäinen samoissa fiiliksissä? Lapsentekoikää vielä olisi, mutta ei enää vauvakuumetta. Meillä jo tosin onkin viisi muksua - ehkä sekin vaikuttaa asiaan, ja nuorena on aloitettu! Kun nykyinen kuopus on vähän isompi, on muiden juttujen vuoro elämässäni. Toki vielä pitkään lasten ehdoilla. Esikoinen alkaa olla kymmenvuotias. Nautin ajatuksesta, että tulevaisuudessa jää aikaa itsellekin, eikä minun tarvitse nää pohtia, vieläkö yksi lapsi..? Ei kiitos. Haikara pesiköön johonkin muualle! :)
Kommentit (11)
Lapsia tosin vain 2, mutta se on määrä jonka mieheni kanssa alunpitäen halusimmekin. Nyt jotenkin jo alkaa päästä vähän helpommalla, joten ei sitä enää jaksa.. =)
Ikää 31v.
Täytin juuri 30-v ja perheeseemme syntyi ihana pikkuveli, nyt on ne kaksi lasta ( ja vieläpä tyttö ja poika :) mitkä aina halusimme ja hyvä näin. Perheemme on nyt tässä :)
lapset on 5v ja 2kk.
eihän sitä tietysti koskaan tiedä, mutta vahvasti olen sitä mieltä, että lapset on tässä.
Ajatuksena on aina ollut hankkia kaksi lasta.
ettei enää lapsia. Esikoinen nyt 8v. ja kuopus pian 5v. ja päätös pitänyt,nyt jo elämä helppoa.
Täytän tänä vuonna 32-v, eikä yhtään lasta. Vauvakuume ei kertaakaan ole nostanut päätään.
Jo 28 -vuotiaana päätin, että yhtään lasta en tee. Nyt 36 ja päätös pitää. :)
mieheni on 29v., hän ei halunnut itselleen mutta minä olin valmis.
Meillä on 3 lasta.
Omia yhteisiä ei enää tule, mutta olemme miettineet alustavasti ryhtymistä sijaislapsitoimintaan / tukilapsitoimintaan n. 5v. päästä kun omat lapset on isompia..
Etenkin ilahdutti teidän viestit, joilla oli myös monta lasta : kuusi ja seitsemän. Lapsirakkaan ihmisen on usein vaikea tehdä se päätös, ettei enää lapsia, mutta nyt tosiaan tuntuu, että tässä ne ovat nämä meidän lapset. Me ei oltu etukäteen päätetty mitään tiettyä lapsilukua. Fiilispohjalta on siis menty! ;)
AP
Olen 31 ja odotan kuudettamme. Sitten saa riittää.