Muistatko ensimmäisen orgasmisi? Miten, missä ja millainen?
Kommentit (5)
olin 11-vuotias. Oli elokuu ja olin juuri tullut merenrannalta uimasta. Olin suihkussa peseytymässä ja istahdin suihkun lattialle. Vesi valui siitä hanasta, ei suihkupäästä kun tein jotain samalla enkä voinut pidellä suihkua, enkä jaksanut seistä kun olin väsynyt uimisesta, laitoin suihkushampoota sieneen tms. Yhtäkkiä liikahdin jotenkin ja suihkuvirta osui "sinne". Ihmettelin tunnetta ja olihan sitä pakko jatkaa. Siitä se alkoi ;)
Yksi av:n vakikäyttäjä vaan
Muistan kuitenkin hyvin harrastaneeni orkkuja alaluokista alkaen. En muista aiepia aikoja. Jalat tiukasti yhteen puristamalla sai räjähdyksen aikaiseksi. Kivaa oli.
En mitenkään voi muistaa ekaa kertaa. Se on jäänyt mieleen kun aloitin 3-vuotiaana päiväkerhon ja vanhemmat varoittelivat, että älä siellä sitten...
Mun toinen tyttö aloitti jo alle 2-vuotiaana. Sukuvika taitaa olla.
Makasin vatsallani sängyllä ja huomasin, että sänky painoi jännästi sieltä yhdestä kohdasta. Teki mieli liikutella itseä vasten sänkyä, ja siitä se alkoi. En tietenkään tiennyt, mistä oli kyse. Huomasin vain, että sen jälkeen oli yleensä helpompi rentoutua ja nukahtaa, esim. iltaisin, kun olin mennyt nukkumaan.
Koetin salata asian muilta. En tiedä, saivatko vanhempani koskaan tietää. Tätini kerran yllätti minut niistä puuhista ja sen jälkeen saunassa hankasi saippualla aika perusteellisesti "sieltä". Tajusin, että asia on parasta salata muilta.
hiplailin itseäni. Yhtenä iltana makasin vatsallani molemmat kädet pimpilläni ja fantasioin taas jostakin ja yhtäkkiä jotain ihmeellistä tapahtui. Siitä tulikin sitten lempiharrastukseni :)