Miksi kampaajilla usein aivan hirveät hiukset?
Kommentit (8)
Kai ne ovat viimeisimpaa muotia! Mutta yhdellakaan naiskampaajalla, jolla olen kaynyt, ei ole ollut kaunista ja naisellista tyylia mielestani.
pysty kunnolla omaa tukkaansa leikkaamaan, ja jos ei kehtaa/uskalla mennä kollegan käsittelyyn, niin ei voi mitään. Tai ehkäpä kollega on leikannut kilpailevan kampaajan hiukset niin törkeällä tavalla, jotta kaikki asiakkaat luulisivat, että ompas tuossa huono kampaaja...?
sitä edellistä trendiä. Nytkin tosi monella kampaajalla on piikikäs kaksivärinen tukka.
samaa olen kauhistellut. Kaikilla on lyhyet kanapersemallit, kuvottavat piikit. Vain yhdellä olen nähnyt nätit mutta ne on ollut jo 5 vuotta samanlaiset! Vaaleaksi värjätys, suorat hiukset olkapäille ja otsatukka hieman kulmakarvojen yläpuolelle. Tuollainen perus mutta sopii hänelle. Outoa vaan että kampaaja ei muuta kampaustaan? Mutta ne kananperseet on ihan kammottavia!
Yksi av:n vakikäyttäjä vaan
Mun kampaajalla on kauniit, pitkät hiukset ja sen työkavereillakin on tukat hyvin. Helppohoitoiset tyylit niillä kyllä on, ja sen ymmärtää. En muista ainuttakaan kampaajaani männävuosiltakaan jolla olisi ollut "hirveät hiukset". Yksi oli kalju (mies).
pitää näyttää vähän erikoiselta tai "trendikkäältä"? (= sellaset kaameen väriset ja sotkuiset)
tai oikeesti joskus on sama ongelma kuin meillä muillakin? esim. kasvattaa lyhyistä hiuksista pitempiä niin kuin mun kampaajani kertoi viimeksi.
mutta mun kampaajalla ainakin on aina tosi trendikkäät ja hyvännäköiset hiukset.