Haluaisin olla mies, haluaisitko sinä?
Kommentit (10)
mutta miesmäistä arvostusta taloudellisesti työstäni kaipaan.
Tuntuu miehillä olevan niin paljon etuoikeuksia naisiin verrattuna, että mielelläni kiitos.
Raskaus ja synnyttäminen on niin huippujuttuja mun elämässä, että sääliksi vaan käy miehiä, kun eivät sitä ikinä saa kokea.
luento joka oikeasti pysäytti. Hän kertoi että kun pieniltä pojilta kysyy että haluatteko tulla isoiksi, miehiksi, pojat huutaa kuorossa että JOOOO! Mutta kun samaa kysytään tytöiltä, nämä katselevat toisiaan eikä vastaanotto ole ollenkaan samanlainen kuin pojilla. Mitä se kertoo? Ettei naisena ja äitinä oleminen taida olla kovin kivaa. Naiset on stressaantuneita tai jotain, joka tapauksessa hehän tekevät enemmän kotitöitäkin kuin mies, vaikka molemmat käy töissä. Kotona asiat monasti kaatuu naisen niskoille. Raisa muistutti, että pitää muistaa nauttia ja näyttää lapsellekin, että nyt minä nautin!
Olisi sopivampaa naureskella omille pieruille ;-)
http://www.hs.fi/viesti/sukupuolitesti
Puolet naista, puolet miestä. Ei, en haluaisi olla 100% mies.
tilalle saisin äidin, joka minulla on jo ollut hedelmöitymisestä saakka.
Ehkä olenkin Caster Semenyan sisko.
Mä olin tuossa testissä vain 55% mies. Se 85% mies perustui siihen, että se ohjelma testasi, että millä nettisivuilla olin käynyt viimeiksi - ne olikin sitten auto- ja taloussivuja suurimmaksi osaksi eli mun täytyy olla mies. Oma mieskin pärjäsi vähemmän miehekkäästi siinä nettitestissä.
Olen hyvinkin paljolti mies. Jonkun nettitestin mukaan 85%. Kiinnostuksen kohteet siis on sellaiset.
Mut sit jos pitää miettiä, et jos olisin mies, niin pitäis olla naisten kanssa, niin ei kiitos ;-)