Mulla on niin paha mieli... :/
Päiväni on ollut surkea. Lapsi on pissannut pottakehoituksista huolimatta kaksi kertaa housuun. Sama lapsi lapsi on tahallaan pelleillyt ruokailun pukemisen kanssa koko päivän. Lisäksi lapselle on ilmestynyt selittämätön iho-ongelma. Muutenkin tuntuu että koko päivän kaikki ovat ikäänkuin syrjineet ja vähätelleet mua. Tosi paskat fiilikset... :(
Kommentit (28)
Paha mielini on alkanut muuttua ketutuseksi. Alkaa ärsyttää ne kaikkitietävät muorit jotka jauhaa pelkkää paskaa. Tuntuu että jos vaan on yli 30v tai vähintään kahden lapsen äiti niin voi arvostella muita miten huvittaa. Onneksi elämää on vielä jäljellä ja se muuttuu taas valoisammaksi kun en anna ääliöiden vittuilla päin naamaa. ap
Ja anna sen vitutuksen nyt vaikuttaa siten, ettet tosiaan enää välitä siitä mitä muut sanoo, vaan teet juuri kuten parhaaksi näet. Mitä varmempi olet itsestäni ja siitä, että kasvatat lastasi oikein, sitä vähemmän kuulet kuittailuja, ja arvosteluja!
Ja vaikka olen 3 lapsen äiti, en silti arvostele toisia. Vai johtuuko se siitä, etten ole vielä 30:tä? Pitääköhän minun alkaa ensi vuonna arvostella muita ;D
Vitsi vitsi. Muistan kuitenkin sen tunteen, ja aina niitä muoreja löytyy mulkoilemaan ja arvostelemaan, mutta niistä pitää vaan lakata välittämästä.
t. se sama
mutta sun ongelmat tuntuu kyllä todella pieniltä.
Sulla taitaa tuo stressinsietokyky olla aika matalalla tasolla, masentunut?
Yritän nyt pitää sellaisen asenteen että mua ei tarvitse muorien neuvoa. Toivottavasti muistan vielä aamulla ettei muiden puheista kannatta välittää, eihän ne edes tiedä mun elämästäni paskan vertaa. Nyt koen ansainneeni tupakan kun olen selvinnyt tästä paskasta päivästä. Kiitos sulle joka viitsit vastailla ja auttaa! :) ap
Puolitutut, lestat, sukulaiset... ap
Mulla meinaan on, eivätkä koskaan tee pottaan oma-aloitteisesti...ainoastaan meidän hienoille matoille riisuttuaan itsensä ensin ilkosilleen. Villitsevät toisensa mitä typerimpiin (äidin mielestä) tempauksiin niin ruokapöydässä kuin autossakin.
Mä oon niin kypsä, mutten viitsi itseäni siitä soimata...ovat terveitä lapsia ja oppivat varmasti joku päivä...
Elämällä on paljon paskempaa tarjolla. Usko vaan.
mutta en menisi silti arvostelemaan sinua. Eihän kaikkea voi tietää, opettele luottamaan itseesi, ja jätä arvostelijat omaan arvoonsa. Kokemus tuo varmuutta, mutta en minä ainakaan oleta, etteikö esikoisen nuori (tai vanhempi) äiti osaisi kasvattaa lastaan.
Ja kyllä yhden kanssa voi olla rankkaa, voi olla väsynyt tai turhautunut, monikin on ollut ensimmäisensä kanssa (voisimpa vannoa, että suurin osa), mutta se meinaa vaan toisilla unohtua, kun on useampi lapsi.
Ja kyllä ne oikein tempperamenttiset lapset on haastavia ihan useammankin lapsen äideille.
Jaa, nyt en tiedä millä kaikilla numeroilla olen vastaillut, mutta muutamia edellisiä vastauksia kirjoitellut.. :)