Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos lapsesi kirjoittaisi spriiliukoisella tussilla

Vierailija
18.09.2009 |

nimensä kissankokoisilla kirjaimilla talonne ulkoseinään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat lapset vai naapurin lapset?

Vierailija
2/7 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinol tehoaa tuollaiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nurkan takana varmaan nauraisin. Varsinkin jos lapsi vielä kieltäisi tekonsa. Mun 6-v poika raaputti männätalvena jollain terävällä oman nimensä ulko-oveen, tollasilla 10 cm kokoisilla kirjaimilla ja sen jälkeen kielsi kirkkain silmin koskaan mitään semmosta tehneensä.

Vierailija
4/7 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kaksossiskoilla oli tapana kirjoittaa aina toinen toisensa nimi mitä kummallisimpiin paikkoihin. :)

Vierailija
5/7 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerrostalo, tarjoutuisin korvaamaan "tihutyön" jos oma, niin eikun miehelle pensseli kouraan.

Vierailija
6/7 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me piirrettin systerin kanssa talon seinään lapsina. En muista mitä siitä rangaistukseksi tuli, oltiin kyllä selkeästi alle kouluikäisiä. Äiti istutti siihen pensaita eteen ja varmaan jouduttiin ainakin oleen hanslankareina siinä hommassa.

Tänään omani piirsi tekstiilitussilla ruokapöytään, sain irti kun heti huomasin. Oma moka oli tässä tapauksessa. Lapsella oli piirustusvälineet esillä ja multa oli jäänyt tekstiilitussi pöydälle.

Vierailija
7/7 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän nappula oli piirtänyt vihreällä kynällä keittiön seinän täyteen pelkkää sotkua vajaa 3-v:na sillä aikaa kun mä laitoin pyykkiä...

Kädet puuskassa sitten hermosin että "Mikä tämä on olevinaan!?" Ja toinen vastasi ylpeyttä hehkuen: "Se on krokotiili, äiti!"

Oo nyt siinäkin sitten vihainen :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän