Saiskohan tällaiselle pälliaivoille hankittua häädön? ov
Saatiin pari kuukautta sitten uusi naapuri, kun edellinen sai häädöt ("unohti" koiransa rappukäytävään, kun itse raahautui kännissä yöllä kotiin), piti omia ryyppybileitä ym. ym. Ja pölli mun fillarin ja ehti jo vähän tuunaillakkin sitä. Ja kehtasipa vielä laittaa siihen oman lukkonsa ja jättää se tohon talon seinustalle :D
Asunnon ovessa ei ole nimeä eli ehkä tuo pälli ei ole tehnyt muuttoilmoitusta? Ihmeteltiinkin miehen kanssa, että mikä hitto meidän rappukäytävässä haisee, ihan kuin vanha viina, vaikka kämppä on tyhjä ja syykin selvisi..
Tuon asunnon oven kohdalla haisee kuin olut panimossa, löyhkä on kammottava. Pälli myöskin kaataa kaljaa rappuihin. Tiputtaa kännissä kaljapulloja ulko-oven eteen/rappuihin, monta kertaa olen itse saanut kerätä niitä siruja, tai mieheni tai ekan kerroksen koiran omistaja, meidän koira meinasi jo kerran saada haavan tassuun, kun ei huomattu pimeässä niitä siruja (tultiin myöhään kotiin). Öykkäröi pihalla kavereidensa kanssa. Roskaa rapuissa (toissa päivänä rapuissa oli mm. salaatti paketti ja puoliksi syöty persikka tms. Ja mies jutteli tänään tuon toisen koiran omistajan kanssa ja hän sanoi, että yhteen autoon oli murtauduttu viime viikon loppuna ja syylinen oli tämä pälli aivo.
Saako tuollaiselle kuspäälle hommattua häätöä? Minä, mies ja tuo naapuri ollaan jo niin vittuuntuneita tuohon ja eiköhän muidenkin pinna ala kohta kiristymään.
Joka helvetin aamu mies joutuu tekemään ensin sirpale tarkastuksen rapuissa ennen kuin vie koiran aamupissalle. Sama juttu tuon toisen koiran omistajan kanssa.
Muuten tämä on ihana taloyhtiö, mukavat naapurit jne.
Kommentit (6)
tekstistäsi paistaa agressiivisuus. mene itseesi
Taloyhtiö voi ottaa osakkeen haltuunsa. Onhan murroista ja varkauksista tehty rikosilmoitukset?
viety jotain, mutta poliisille on ilmoitettu. Naapurikaan ei tiennyt asiasta sen tarkemmin, ainoastaan sen, että yhden autoon oli murtauduttu.
AP
tekstistäsi paistaa agressiivisuus. mene itseesi
Kaikista ongelmista pitäisi aina menne ilmoitus isännöitsijälle, mielellään samasta häiriöstä tms useammalta asukkaalta niin on helpommin todistettavissa. Jos häiriö esim meteliä niin poliisien paikalle kutsuminenkin on yksi tapa todistaa asia pätevästi kun tulee merkintä.
Meillä on yksi häiriö asukas vuokratalossa muutama vuosi sitten (lopetti onneksi pariin huomautukseen) ja meille isännöitsijä kyllä sanoi että jos mennään häätöön asti niin sitten tarvitaan kolmen varoituksen lisäksi henkilötodistajat.
Taloyhtiö voi ottaa osakkeen haltuunsa. Onhan murroista ja varkauksista tehty rikosilmoitukset?