G: oikeisto vai vasemmisto?
Kommentit (21)
Tasa-arvo, solidaarisuus ja yhteiskuntarauha.
Muuten ei päästä eteenpäin vaan kaikki hoitaa kunnan veroilla toisiaan
Vasemmisto ei saa mitään aikaan. Ja kaikki raha häviää vaan, hups, kuin tuhka tuuleen.
ihmisläheiseen yhteiskuntaan. Pidetään toisistamme huolta.
viimeisen vuden tapahtumat:))...vapaan markkinatalouden aikaan saaman laman ja miljardien katoamisen..:DDDD Hupsista!
Vasemmisto ei saa mitään aikaan. Ja kaikki raha häviää vaan, hups, kuin tuhka tuuleen.
viimeisen vuden tapahtumat:))...vapaan markkinatalouden aikaan saaman laman ja miljardien katoamisen..:DDDD Hupsista!
paradoksaalista. ;)
vihreä vasemmisto
En kuulu omistavaan luokkaan, vaan olen ihan palkollinen.
Voin kertoa sinulle, että markkinatalouteen kuuluu nousu -ja laskukaudet. Joskus meininki on rajuakin...
Ja katsos mitä markkinatalous on saanut aikaan. Vaikkapa Kiinassa viimeisen 20 vuoden aikana. (Juu teidän että virallisesti maa on kommunistinen -so what)
lähimmäisistä tulee välittää ja pitää huolta.
Voin kertoa sinulle, että markkinatalouteen kuuluu nousu -ja laskukaudet. Joskus meininki on rajuakin...
Ja katsos mitä markkinatalous on saanut aikaan. Vaikkapa Kiinassa viimeisen 20 vuoden aikana. (Juu teidän että virallisesti maa on kommunistinen -so what)
yltiömarkkinataloudesta. Kvartaalitaloudesta, mahdollisimman suurien pikavoittojen tekemisestä osakkeenomistajille.
Ja hupsis: yhtäkkiä olikin koko maailma konkurssissa. Että sellainen pieni markkinatalousuusliberalistioikeistolainen "hupsis- mihin rahat katosivat".
mikään ei siis osu mulle, mutta enemmän vasemmalle ku oikeelle
joissain asioissa vasemmisto, en usko, että kukaan on täällä "oman onnensa seppä", vaan rakenteiden kautta voi ja pitää muokata oikeudenmukaisempaa yhteiskuntaa.
Toisaalta olen yrittäjähenkinen ja kammoan tasapäistävyyttä asioissa, joihin ne eivät kuulu ja vierastan esim. ay-liikkeen liikaa valtaa ja kateutta menestyneitä yrittäjiä kohtaan. Minusta on ihan OK ja toimivan yhteiskunnan merkki, jos jollain on varaa rakentaa merenrantahuvila ja ostaa kallis auto (kunhan ei ole tehnyt rikosta).
Kovin vasemmalla olevassa seurassa tunnen itseni aina oikeaksi poroporvariksi. Mutta kun olen oikeistolaisissa porukoissa, huomaan, että en todellakaan heikäläisiäkään ole. Ainakin olen ehdottomasti arvoliberaali ja ehdottomasti feministi. Yleensä äänestän vihreitä, joskus on ääni mennyt rkp:lle ja demareille presidentinvaaleissa.
niin vasemmisto. Todellisuudessa ehdottomasti vihreät (= ainoa puolue, joka ei ole ryvettynyt korruptio-tukiraha-sotkuissa).
Voin kertoa sinulle, että markkinatalouteen kuuluu nousu -ja laskukaudet. Joskus meininki on rajuakin... Ja katsos mitä markkinatalous on saanut aikaan. Vaikkapa Kiinassa viimeisen 20 vuoden aikana. (Juu teidän että virallisesti maa on kommunistinen -so what)
yltiömarkkinataloudesta. Kvartaalitaloudesta, mahdollisimman suurien pikavoittojen tekemisestä osakkeenomistajille. Ja hupsis: yhtäkkiä olikin koko maailma konkurssissa. Että sellainen pieni markkinatalousuusliberalistioikeistolainen "hupsis- mihin rahat katosivat".
Koko maailma ei todellakaan ole konkurssissa, ylikuumentunut talous vain karsi tehokkaasti epäterveet osat pois.
Saan sijoittamisesta elantoni ja ainakaan minun rahani eivät kadonneet minnekään.
Helsingin pörssin tulosluvut saavat hymyn huulille nytkin.
Vain vapaa markkinatalous mahdollistaa moisen!
miten paljon vasureita on! Ja vielä sitä pahinta laatua, vihervasureita. Nehän vetävät Saharastakin mehut. Kaiken pitäisi tulla ilman mitään tekemättä!
Tämä ei tee mitään muuta, kun nokkii omistavia/työtä tekeviä/onnistuvia/yrittäviä - ja niitä "kaikkein pahimpia", jossain asiassa rikastuneita. Ja, ovat niin idiootteja, etteivät tajua sahaavansa sitä oksaa, jolla istuvat!! Teidän etuuksianne ne suurituloiset ym. maksavat.
Onneksi monet pelaavat suuren taloutensa jonnekin ulkomaille pois täältä demarilandiasta.
niin vasemmisto. Todellisuudessa ehdottomasti vihreät (= ainoa puolue, joka ei ole ryvettynyt korruptio-tukiraha-sotkuissa).
Perussuomalaiset
Kristillis-porvallinen oikeisto