Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tavannut mukavan miehen netissä

Vierailija
18.09.2009 |

Tavattiinkin eka kertaa tuossa jokunen aika sitten ja meillä synkkasi heti hyvin. Suudeltiin ja vähän hipelöitiinkin. Jotenkin mä vaan aavistin, että mies on varattu vaikkei sillä sormusta sormessa ollutkaan. Oikeassa olin: sillä on vaimo ja asuvat saman katon alla, mutta muuta heillä ei sitten kuulemma olekaan. Mä en sitten jaksa ymmärtää tollasta. Mä en roikkuisi enkä tyytyisi tollaseen suhteeseen, jos tota nyt voi sellaiseksi sanoa. En tiedä mitä tehdä..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee elämääsi hankalaksi sekaantumalla ihmiseen, jonka tilanne ei ole selvä. Vaikka hän olisikin eroamassa, ette koskaan saa hommaa toimimaan kunnolla, kun olet ollut kuviossa mukana jo ennen eroa.

Vierailija
2/5 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata lähteä laastarisuhteeseen etenkään, kun olet se laastari... Vastaeronneisiin ei kannata sekaantua, eikä etenkään vasta eroamassa oleviin! Siitä ei seuraa mitään hyvää. On nimittäin lukuisia esimerkkejä asiasta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on täysin mahdollista, että miehellä ei ole (puheista huolimatta) aikomustakaan erota. Olen itse kohdannut useampia ukkomiehiä netin kautta, valitettavasti.

Ja vaikka ero olisikin päällä, ei lusikan työntäminen tuohon soppaan kuulosta yhtään hyvältä idealta.

Vierailija
4/5 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi 290km päässä eli tuskin enää edes nähdään. Se oli tällä paikkakunnalla työmatkalla. Kyllä se laittelee mulle viestiä ja sanoo haikailevansa mun perään.

Mä oon siinä mielessä itsekin " paha ", että olen virallisesti itsekin vielä naimisissa ( lopullista eroa olen hakenut mutten ole sitä saanut vielä ) mutten ole asunut enkä ollut tekemisissä mieheni kanssa kohta vuoteen. Mä katson kuitenkin olevani vapaa.

Vierailija
5/5 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisissa...

Mikset voi olla yksin vähän aikaan

Miksi on pakko heti saada uutta miestä vaikka hänkin olisi varattu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi