Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten huijata, että en paljastu illanvietossa? (raskaana)

Vierailija
18.09.2009 |

Siis tiedossa illanvietto tässä ja viikkoja vain 4+6, jonka vuoksi en halua tietenkään paljastua, koska raskaus on todellakin näin kauhean alussa!

Illalla on tarkoitus juoda ruuan yhteydessä varmaankin viiniä ja illalla sitten siiderilinjalla, jotka ilmeisesti tarjotaan. Omia siis ei tarvitse juoda. Kuskikaan en voi olla, sillä kuljetus löytyy kaikille (järjestetty jo ennalta).

Mitä ihmettä keksin? Mikään antibioottikuuri ei mene läpi kellekkään. Ollaan juuri menty naimisiin mieheni kanssa ja paljastun kyllä varmasti mikäli en keksi tosi hyvää syytä olla juomatta tai olen juovinani. Tutut odottavat varmaankin jo kieli pitkällä raskausuutisia.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä "join" pullon suusta siideriä (kaadoin vessanpönttöön pullon tyhjäksi ja laitoin vettä tilalle) samaa pulloa kannoin koko illan mukana, kukaan ei huomaa että pullo ei vaihdu.

juomattomuus on noin nolo ja salailtava asia?

Vierailija
42/58 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ottaa ehkä pari alkoholitonta siideriä mukaan jos saan vaihdettua sen johonkin mukiin ja juoda sitten sitä. Tai sitten otan myös sitä viiniä vähän ja siemailen siitä suullisen ja juotan loput miehelle tai vaihdan lasia miehen kanssa. Muuten täytyy varmaan ottaa siideri, mennä vessaan ja kaataa viemäristä välillä alas. :D

Olin raskaana just just, eli tehnyt positiivisen raskaustestin edellisenä päivänä. Minä otin lasin ja välillä vaihdoin sitä sen ainoan tuttavan kanssa, joka tiesi jo. Eikä kukaan huomannut mitään.

Tänä päivänä sanoisin vain, että ei kiitos. En tarvi enkä halua. En tykkää krapulasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös se käy.

Vierailija
44/58 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli työpaikan virkistyspäivät kyseessä ja vauvauutisiani oli odoteltu työpaikallani jo useampi vuosi ja raskautuminen ei ollut mitenkään helppoa minulla, joten en todellakaan halunnut että kukaan päättelisi minun olevan raskaana kun oli vasta alkuraskaus kyseessä. Ja paikalla olijoista minä olin nuorin ja minäkin oli jo 30v.

Minä "join" pullon suusta siideriä (kaadoin vessanpönttöön pullon tyhjäksi ja laitoin vettä tilalle) samaa pulloa kannoin koko illan mukana, kukaan ei huomaa että pullo ei vaihdu.

juomattomuus on noin nolo ja salailtava asia?

Vierailija
45/58 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siitä, että kaverit tietävät, että ap juo ja jos se ei yht'äkkiä juokaan, ne miettivät miksi. Ja siloin päästään siihen, että joku miettisi, että "onkohan se raskaana", mitä ap ei halua.

Musta toi antibioottikuuri virtsatietulehdukseen oli hyvä. Virtsatietulehdus on kuitenkin vähän kiusallinen/seminolo vaiva, jota ei mielellään mainosta ja siksi aika uskottava sumutus.

Vierailija
46/58 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siitä, että kaverit tietävät, että ap juo ja jos se ei yht'äkkiä juokaan, ne miettivät miksi. Ja siloin päästään siihen, että joku miettisi, että "onkohan se raskaana", mitä ap ei halua. Musta toi antibioottikuuri virtsatietulehdukseen oli hyvä. Virtsatietulehdus on kuitenkin vähän kiusallinen/seminolo vaiva, jota ei mielellään mainosta ja siksi aika uskottava sumutus.

virtsatietulehdukseen tuskin määrätään metronidatsolia koska metronidatsoli tehoaa vain anaerobisissa olosuhteissa oleviin bakteereihin ja yleensä virtsatietulehduksessa ei ole kyse sellaisesta. Ei jos metronidatsolia määrätään, niin tällaisen ei-lääkärin maalaisjärjen mukaan kyseessä voisi olla joku kohtutulehdus tai suolitulehdus tms. Korjatkaa jos olen väärässä. Ainakin vti:n ensisijaislääke on yleensä joku muu.

Vierailija
47/58 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flagyl on lääke, jota käytetään emätintulheduksiin ja Flagylistä tulee Antabus-oireita, mikäli vetää alkoa samaan aikaan.

Sano naisille, et syöt sitä ja tuohon vaivaan. Miehit ei kysy mitään enää, jos puhut emätintulehduksesta.

Antibioottikuuri ei mene läpi, koska sen kuurin aikana VOI juoda. kunhan muistaa ottaa tabut.

Vierailija
48/58 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo migreeni on kanssa hyvä. Sillä mun migreenitabujen kanssa ei todellakaan vedetä alkoholia.

Vierailija
49/58 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsalääkettä, että ei saa ottaa tippaakaan alkoholia.

Mulla nimittäin oli sellainen kuuri juuri kun olin aloittanut uudessa työpaikassa ja firman pikkujouluissa mulle siitä kettuiltiin kun en juonut alkoholia.

Vierailija
50/58 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun ovat alkaneet tinkaamaan, että kyllä silloin saa ottaa, niin olen sitten sanonut että minulla on periaate etten käytä alkoholia ja lääkkeitä yhtäaikaa ettei vain tule koskaan vahinkoa...

Vierailija
51/58 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ikinä syönyt muuta kuin malarianestolääkitystä, e-pillereitä ja tavallista särkylääkettä, lainasin vaan edellisiä. Hyvä, että joku tietää. :)

Mutta pointtina oli se, että mitä nolompi vaiva, sitä vähemmän epäillään, että huijaa. Toi emätintulehdus oli ihan loistava.

19

Vierailija
52/58 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös emätintulehdukseen, ja on ihan antibiootti. On sellaisian antibiootteja joissa on antabus ja sellaisia joissa ei. Emätintulehduksistakaan kukaan ei kyllä kysele mitään tarkempia tietoja, että saattais mennä läpi.

Ja tosiaan ei ole kyse siitä, että onko juomattomuus noloa. Jos juuri naimisiin mennyt nainen vain yhtäkkiä lopettaa juomisen, niin silloin useat ihmiset epäilee raskautta, jota siis ei näin aikaisin vielä haluta paljastaa.

Onnea raskaudesta! :)

Vierailija
53/58 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei kiinnitä huomiota juomiseesi, jos et itse ota siitä ongelmaa. Minä teen monesti niin että otan erittäin pieniä siemauksia lasista, olipa siinä sitten viiniä tai siideriä. Sama lasi kestää tunteja, tai ei tyhjene ollenkaan, ihan miten haluan. Kukaan ei ole koskaan ihmetellyt mitään.

Mutta tuo Flagyl-kuuri emätintulehdukseen on hyvä jos haluaa jonkun syyn juomattomuuteen keksiä, siinä tosiaan on antabus-vaikutus.

Vierailija
54/58 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee tosi hassun olon viinan kanssa, vaikka ei kielletäkään juomasta. Voit sanoa ottaneesi sitä,sitä otetaan esim. allergiseen nuhaan. Itse en juo kun olen ottanut sitä.

Vierailija
55/58 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei kiinnitä huomiota juomiseesi, jos et itse ota siitä ongelmaa. Minä teen monesti niin että otan erittäin pieniä siemauksia lasista, olipa siinä sitten viiniä tai siideriä. Sama lasi kestää tunteja, tai ei tyhjene ollenkaan, ihan miten haluan. Kukaan ei ole koskaan ihmetellyt mitään.

Mutta tuo Flagyl-kuuri emätintulehdukseen on hyvä jos haluaa jonkun syyn juomattomuuteen keksiä, siinä tosiaan on antabus-vaikutus.

Tai joku saattaa muuten huomata, jolloin on hyvä olla selitys varalla. En usko, että kukaan ajatteli, että ap menee sinne ja kailottaa "MÄ EN SITTEN JUO TÄNÄÄN, MUTTA SIINÄ EI OLE MITÄÄN EPÄILYTTÄVÄÄ!". Tai enhän mä tietenkään tiedä, ajatteliko ap näin. ;D

Vierailija
56/58 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) olen tullut uskoon enkä enää tästä lähtien käytä alkoholia

b) olen aloittanut mielialalääkityksen enkä voi käyttää sen kanssa alkoholia

c) olen liittynyt AA-kerhoon, ja pyrin pääsemään eroon alkoholista

d) olen autolla liikenteessä

Tai sitten otat juomaa lasiin, ja vain kostutat siinä huuliasi koko illan ja lopuksi kaadat salaa viinin lähimpään kukkaruukkuun

Vierailija
57/58 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten otat juomaa lasiin, ja vain kostutat siinä huuliasi koko illan ja lopuksi kaadat salaa viinin lähimpään kukkaruukkuun

Lasi täyteen, käytät sitä huulillasi muttet juo. Myöhemmin illalla, kun muu väki alkaa olla päissään, vaihdat laseja jonkun kanssa tai kaatelet juomaa pois jonnekin.

Pullon kanssa vielä helpompaa, juuri noin jos vaikka tyhjentää sen ja täyttää vedellä.

Vierailija
58/58 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt sitä ole etteikö juomattomuudessa ole mitään vikaa, vaan lähinnä se että jos yleensä AIAN juot jonkun siiderin hyvässä porukassa, niin epäilykset herää heti, että mikäs tolle on tullut kun ei juo, onkohan se raskaana ajatellaan sitten ekana. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi