Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies joka puhuu,pussaa ja panee!

Vierailija
18.09.2009 |

Oon parikymppinen simpsakka likka joka ei vaan tunnu mistään löytävän sellasta kivaa rehtiä ja rehellistä miestä joka tykkäis puhuu ja pussaa mutta myös haluis paljon seksiä.

Noita baarista raahattuja yhen illan juttuja on ollut, ja paljon! Mutta kaikki niistä tuntuu olevan ihan tyhjäpäitä..liekö vika sitten mussa vai niissä..??

Vähän tuppaa toi "yksinäisyys" painaa päälle. Musta hyvä seksi on ihan mahtavaa, mutta sellasta ei tuu jos ei jtn tuntemuksia oo seksikumppania kohtaan. Mistä mä löydän kivan miehen joka haluis seksiä???

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ikää mittarissa tuplat ja siltikin vain tyhjäpäitä löytyy, ainakin baareista... enemmän fiksuja löytyy tietenkin sitten muualta, aloitappa joku harrastus jossa pyörii miehiä :)

Vierailija
2/6 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii no, tääki tuntuu niin "säälittävältä" tämmösiä edes miettiä ja saati sitte kirjottaan jonneki.. Mut eiköhän nyt eletä maailmassa sellasta aikaa että kaikki keinot on melkeen sallittuja elämässä :D

Missäs sä oot niitä kunnon yksilöitä löytäny?

Ja harrastukset on joo kyllä vähän vähissä ku toi kiire pukkaa muutenki päälle mut täytynee laittaa muistiin.. Kiitosta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne miehet, joita mä olen tavannut, joko pussaa ja panee, muttei puhu, tai puhuu ja pussaa, muttei pane.

Mutta se, ettei mies puhu, ei tarkoita että mies olisi tyhjäpää - yleensä, ainakin mun kokemuksella, ne jotka puhuu, on juuri niitä tyhjäpäitä.

Vierailija
4/6 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäpä juuri se, ei kait kaikkea vaan voi sitte saada samassa paketissa..

Mutta se on tullu huomattua, että ainakin mua vanhemmat miehet on ehkä vähän jo elämässä selvillä eikä rakentele niitä pilvilinnoja päässään jossa mamma on missin mitoissa ja aina tyytyväinen ja halukas. Kuten taas oman ikäset, ihan suoraan sanottuna ainakin kokemuksen perusteella palikoita! Pillu vaan mielessä.

Elämä on raakaa peliä siis!

Vierailija
5/6 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnollisen valokuvauskurssilta, harmi vaan muuten ei kaikki sopinut yhteen.

Ja toinen kunnollinen löytyi tanssikurssilta, ihme sielläkin oli mies. Joka on tosi harvinaista.

Yleensä miehiä löytyy vähän miehekkäämpien harrasteiden parista.

Kiireinen, vaativa työ, vie paljon aikaa mutta parina iltana viikossa voi jotakin kivaa ja uutta harrastaa.

Vierailija
6/6 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ainakin minulla. Minun mies puhuu, pussaa ja panee hyvin. Kaikin puolin ihannemies vielä vuosien yhdessäolon jälkeenkin. Meillä on ikäeroa 20 vuotta.

Niin ja me tapasimme alunperin selvästä päästä työpaikallani ja sitten jossakin vaiheessa hommat lähtivät kehittymään kun olimme yhtäaikaa/yhdessä ravintolassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi