Työkaveri hermostui sairauspoissaoloistani
Työkaverini veti herneen nenään, kun jouduin olemaan yhden päivän lapsen sairauden takia pois. Lapsella oli lämpöä keskiviikkona ja pidin nyt tämän päivän hänet hoidosta pois, vaikka olikin jo ihan pirteä. Työkaverille tästä ilmoittaessani vastaanotto oli tosi tyly. Vaistosin, että häntä ärsytti koko asia. En tiedä olenko sitten liikaa pois lapsen tai itseni takia :-( Viimeksi olin sairauslomalla pari päivää toukokuussa ja keväällä varmasti yli 10 päivää, kun oltiin kuumetaudissa koko porukka. Tuntuu vain, että työkaverit ei yhtään ymmärrä lapsiperheen arkea sairasteluineen. En varmaan enää uskalla olla yhtään pois töistä :-( Miten paljon te muut olette joutuneet olemaan töistä pois sairauksien takia; omien tai lasten?
Kommentit (11)
Ei ihme jos työkaverit ei tykkää, kun olet terveen lapsen kanssa kotona.
Ei ole kiva olla sen työkaverinkaan housuissa jos joutuu tekemään sinun työt.
Ilmoitithan jo keskiviikkona että aiot olla seuraavan päivän kotona?
ennen hoitoon vientiä. Ja meillä päin tästä ollaan tarkkoja.
Mikset vienyt tänään hoitoon, jos lapsi oli jo kunnossa?
Ei ihme jos työkaverit ei tykkää, kun olet terveen lapsen kanssa kotona.
ilmoitin ajoissa sairauspoissaoloni. Mielestäni en vain nyt kovin paljoa ole ollut sairauksien takia, kun nytkin meni 4kk ilman yhtäkään poissaoloa.
Tuskinpa alkuperäinen ihan huvin vuoksi jäi kotiin hoitamaan sairasta lastaan. Kyllä mulla ainakin tulee perhe ensin ja sitten vasta mietin mitä joku työkaveri ajattelee, jos olen töistä pois hyvällä syyllä.
mitään ja nyt olit kuitenkin vain yhden päivän pois. Eihän noita poissaoloja sinulla todellakaan ole paljoa... Älä välitä moisesta, kukaan ei tosiaan voi noille mitään eikä lasta saa puolikuntoisena missään nimessä hoitoon kiikuttaa.
En osaa sanoa, paljonko poissaoloja itsellä tulee, olisiko tänä syksynä yhteensä noin viikon verran (omat ja lapset sairastelut).
Tuskinpa alkuperäinen ihan huvin vuoksi jäi kotiin hoitamaan sairasta lastaan. Kyllä mulla ainakin tulee perhe ensin ja sitten vasta mietin mitä joku työkaveri ajattelee, jos olen töistä pois hyvällä syyllä.
Mun työkaveri on tämän vuoden yhdeksännellä muutaman päivän sairaslomalla. Eikä hänellä edes ole pieniä lapsia.
No minä etsin toista työtä...
laske toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos! Minä en välittänyt vaikka ilmoitin aikanaan töihin etten tule koska poikani uhkaa itsemurhalla. Poika oli 11v. Työkaveri kysyi hapan ilme naamallaan, että otanko sen uhkauksen tosissani..
alkuperäisellä, jolla sairastaa lapset ja välillä myös itse kuten kuka tahansa.
sen takia, että toki tämä on ikävää työkaverille. Lasta en kyllä hoitoon olisi voinut viedä, koska on ollut kipeä ja on toipilas vielä. Että viimeksi mainitun suhteen voin olla hyvällä omalla tunnolla, työasioiden takia en.
ei ymmärrä, että sairaana ei voi olla töissä.