Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Otatteko H1N1-rokotteen?

Vierailija
17.09.2009 |

Lisäksi kuulutko riskiryhmään? Entä perheesi?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana ja siksi hirvittää ottaa sitä rokotusta. Kukaanhan ei vielä tiedä, mitä se ehkä aiheuttaa sikiölle. :(

Vierailija
22/27 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. se sh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavat rokotettua sekä hoitohenkilökunnan että raskaana olevat, jos kaikki menee suunnitelmien mukaan.

Vierailija
24/27 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäisen aallon rokotettava olen.

Vierailija
25/27 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[i Luuletko tosiaan, että ihan jokainen raskaana oleva a) sairastuu sikaflunssaan B) sairastuttuaan kuolee?

[/quote]

C) rokotteesta tulee kaikille vakavia sivuvaikutuksia?

Kannattaisi harrastaa todennäköisyyslaskentaa. Eli laskea, onko todennäköisempää saada rokotteesta vaikeita sivuvaikutuksia vai kuolla sikainfluenssaan.

Minä kannan vastuun kaikista valinnoistani. Tällaisessa tilanteessa valitsen aina pienemmän pahan, ja tällä kertaa se on rokote.

Vierailija
26/27 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Mä laskin vaan siitä, että hoitohenkilökuntaa olis se 300000 + sit vielä lisättiin ne apteekkihenkilökunnat + sairaankuljettajat ja sitten raskaana olevia muutama kymmenen tuhatta, mutta jos rokotteita tulee mahaan 100-150t viikossa, niin sit ei ihan välttämättä parissa viikossa menis. Joskus aikaisemmin oli kyllä minusta luku, että tulis jopa 250t annosta viikossa maahan, jolloin toki menee paljon nopeammin.

Vierailija
27/27 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikainfluenssa on osoittautunut heille ihan oikeasti vaaralliseksi. 6 prosenttia kaikista kuolleista on ollut raskaana olevia.

Ei tämä ole mikään leikin asia, ja sitten ihmiset takertuvat kaiken maailman Guillan-Barren oireyhtymiin, jotka ovat rokotusten sivuvaikutuksina äärimmäisen harvinaisia.

Välillä en sitten pysty ymmärtämään ihmisten ajatustenjuoksua. Mieluummin otetaan todennäköinen riski kuin epätodennäköinen. :(