Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä teille ASIAtietoa Guillain-Barrén syndroomasta. Lukekaa, älkää luulko.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti lietsonta on ollut tasolla "se rokote aiheuttaa sitä, apuvaa"

Vierailija
2/6 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivuilla muutenkin paljon asiallista tietoa H1N1 influenssasta.

Valitettavasti vaan nämä hysteeriköt ja rokotus vastustajat taitavat olla ainakin suurimmaksi osaksi ihmisiä joilla ei a) kielitaito riitä tuon lukemiseen

b) tai sitten nuokin sivut ovat sen saman salaliittoteorian alaisia kuin suomen valtiokin...

Suomen valtiohan siis haluaa ehdoin tahdoin miljoonilla euroilla myrkyttää suomalaisia lapsia joka vuosi...

Huoh.. olen niin lopen kyllästynyt lukemaan vouhkaamista siitä, miten KAIKKI rokotukset on turhia ja todella vaarallisia ja "minä ainakin jätän Nicopetterin ja Jannettejessican rokottamatta, eihän heitä tarvitse riskeerata, kun eihän suomessa edes ole enää tauteja joita vastaan rokotukset ovat ja vaikka olisikin niin eihän ne edes ole vaarallisia. Tuhkarokonkin kaverin kaiman mummo sota-ajalla sairasti eikä sille käynyt kuinkaan."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti vaan nämä hysteeriköt ja rokotus vastustajat taitavat olla ainakin suurimmaksi osaksi ihmisiä joilla ei a) kielitaito riitä tuon lukemiseen

b) tai sitten nuokin sivut ovat sen saman salaliittoteorian alaisia kuin suomen valtiokin...

Olen huomannut senkin, että mitä vähemmän tietoa, sitä enemmän pelkoa.

Vierailija
4/6 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi käsittää rokotteidenvastustajia. sehän on kuin uskonto. vaikka järjellä yrittäisit selittää, miten asia on, niin ei. esim autismi. suomessakin duodecim julkaisi laajan katsauksen aiheesta rokotteet+autismi. ja tulos? ei aiheuta. mutta silti rokotteiden vastustajat aina vaan huutelee siitä. ilmeisesti duokkarikin sitten on osa tätä salaliittoa. :D hohhoijakkaa. ei vaan jaksa.

sitten se mikä mua ihmetyttää on se, että eivätkö he ymmärrä, että ihmiset matkustelee. vaikkei he itse ikinä koskaan milloinkaan matkustais mihinkään, niin suomeen tulee kuitenkin muualta ihmisiä. aika ikävä lahja omalle pojalle esim olis sikotaudin aiheuttama lapsettomuus. ja näitä tapauksia valitettavasti jokunen suomessakin on. :(

ja kolmas asia mitä ihmettelen, on se, että millä logiikalla he ajattelevat suomen valtion käyttävän miljoonia euroja vuosittain suomalaisten lasten vahingoittamiseen. thl:hän katsoo hyvin paljon myös asian taloudellista puolta: kannattaako x e maksavaa rokotetta käyttää suhteessa siitä saatavaan hyötyyn, myös taloudelliseen hyötyyn, ennen kuin suosittelee rokotteen liittämistä yleiseen rokotusohjelmaan.

ihmetyttää esim erään helsinkiläisen lasten-äitiysvaateliikkeen järjestämät rokotevastustusillat, joissa sitten puhumassa on vain rokotteiden vastustajia, mutta joita markkinoidaan tyyliin "oikeaa tietoa rokotteista". ottais nyt jonkun thl:n asiantuntijan sinne myös, joka sitten vois edustaa sitä salaliittoa, että ihmiset voisivat itse tehdä päätöksen.

Vierailija
5/6 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan äärimmäisen harvinainen. Miten kukaan voi takertua noin pieneen riskiin? Paljon todennäköisempää on kuolla sikainfluenssaan.

Vierailija
6/6 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetyttää esim erään helsinkiläisen lasten-äitiysvaateliikkeen järjestämät rokotevastustusillat, joissa sitten puhumassa on vain rokotteiden vastustajia, mutta joita markkinoidaan tyyliin "oikeaa tietoa rokotteista". ottais nyt jonkun thl:n asiantuntijan sinne myös, joka sitten vois edustaa sitä salaliittoa, että ihmiset voisivat itse tehdä päätöksen.

Siis ei voi olla totta ja sitten noissa vielä käy joku... uskomattoman vastuutonta.

Noh tämä trendi kun jatkuu niin alkaa sitten taas suomessakin olla tuhkarokkoa ja vihurirokkoa ym. se on sitten "kiva" tartunnansaaneelle esim. raskaanaolevalle kun lapsi syntyy vammautuneena.

Rokotusten vastustaminen varmasti kumpuaa liiasta turvallisuuden tunteesta, kuvitellaan että ovat turhia, kun ei kukaan tuttu ole viimeaikoina sairastunut, eikä tiedetä kyseisistä sairauksista tarpeeksi, siis niiden vaaroista.

Olen huomannut saman, kuin yksi aiemmista kirjoittikin, että usein rokotusvastaiset ihmiset on hmm. voisiko jopa sanoa yksinkertaisia, tietyllä tavalla sivistymättömiä.

Siis tietoa todella vähän ja sekin vähä hankittu jostain epämääräisestä lähteestä. Ei viitsitä hakea enempää tietoa, ei ole kiinnostusta eikä kykyä. Ei kykyä nähdä laajemmin asioita, tuijotetaan vain omaan napaan ja siihenkin vähän liian läheltä.

Ystävä muuten juuri kertoi että heillä Australiassa mennyt jo siihen pisteeseen, että hoitopaikoissa vaaditaan rokotustodistus lapsen mukana. Rokotus vastustus kasvanut jo isoksi ongelmaksi ja taudit alkaneet palata. Siksi hoitoon siellä suostutaan ottamaan lapsi ainoastaan siinä tapauksessa, että on rokotettu.

Tämä minusta oikea käytäntö. Fakta kun on, että se rokottamaton lapsi sitten sairastuessaan tartuttaa myös rokotettuja. Joten jos ei rokotuksia niin ei sitten tartuttamaan muita, hoitakoon äidit sitten nämä vapaamatkustajat kodeissaan ihan omalla riskillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan