Kuukautiset synnytyksen jälkeen...
Missähän vaiheessa mun tarttis käydä ihmettelemään miksi kuukautisia ei näy eikä kuulu?
Tenava on jo kolmas, mutta eka kerralla aloitin melko nopeasti hormonalisen ehkäisyn, joka ihan odotetustikin jätti kuukautiset pois (ja sit niitä metsästettiin jälkikäteen toisella hormonilla...)
Tokalla kerralla vauva oli muistaakseni 4kk kun alkoi menkat ja olivat heti säännölliset.
Nyt sit jouduin ajamaan imetyksen alas kun vauva oli 4kk. Siihen asti mentiin täysimetyksellä, sit vähän aikaa osittaisella. Nyt tyttö on reilut 5kk, en imetä enää ollenkaan. Menkkoja ei vaan näy ei kuulu.... Tein pari viikkoa sitten raskaustestinkin varmuuden vuoksi kun olin niin jumalattoman väsynyt, vaikkei vauva ees kauheesti valvota, mutta negaa näytti...
Kuinka kauan teillä muilla on mennyt, että menkat on alkaneet? EI sillä, että mulla ikävä niitä olis mutta... :D
on vähän erilainen, sillä osittaisimetän vielä. Mulla synnytyksestä 8 kk, eikä menkoista merkkiäkään. Terveydenhoitajan mukaan ihan normaalia. Tosin tein kyllä varmuuden vuoksi raskaustestinkin.