Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän vaimoon iski ??

Vierailija
17.09.2009 |

Hän ei anna enää laueta sisään, vaan minun pitää jyystää vatsojen välissä. Sisään saa aluksi tökätä, mutta sitten kun alkaa tuntua, niin silloin mukamas pitää vetää ulos ja sitten vaan heppi kohti napaa. Ja se lastikin pitää laskea mahalle. Eihän se nyt niin hirveetä ole, mutta saakutin limaista. Molempien mahat ja karvat spermassa ja silleen.....mutta jos näin ei tee, niin ilman jää....

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähteeltä, eli vaimolta? Voisi tietää syyn jopa paremmin kuin me. :)

Itselle ei tule mitään järkevää (eikä tyhmempääkään) syytä mieleen. Miten on ehkäisyn laita, jos kyseessä on varmistuksen varmistus?

Toisaalta, sotkuistahan se on sisälläkin, helpompi pestä pois vatsalta, voisiko se olla syy? Ei valu tavaraa pitkin päivää.

Jaa-a.

Vierailija
2/8 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa sisälleen. En minäkään halua sisälle kuin tieetyjen miesten lastia.

N29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se, jos on seuraavana päivänä jotain tärkeämpää, niin ei halua tuoksahtaa siemennesteelle. Minä ainakin nimittäin tuoksun, vaikka kuinka pesisin seksin jälkeen. Esim. työhaastatteluun tai gynelle en halua mennä lemmeltä tuoksuvana.

Vierailija
4/8 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...en oikein usko, että se mitenkään tuoksuun liittyisi, on sen verran ahkera pesulla kävijä. Lotraakin aina oikein kunnolla, jopa pisulla käynnin jälkeen. Enkä oikein usko niihin vieraisiinkaan, vaan mistä sen todella tietää. Mulle itselle tuli mieleen, että onkohan siihen iskenyt jonkinlainen halu NÄHDÄ, miten ne nesteet tulevat. Välillä kun silleen kurkottaa päätään ja katselee...

Vierailija
5/8 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...en oikein usko, että se mitenkään tuoksuun liittyisi, on sen verran ahkera pesulla kävijä. Lotraakin aina oikein kunnolla, jopa pisulla käynnin jälkeen. Enkä oikein usko niihin vieraisiinkaan, vaan mistä sen todella tietää. Mulle itselle tuli mieleen, että onkohan siihen iskenyt jonkinlainen halu NÄHDÄ, miten ne nesteet tulevat. Välillä kun silleen kurkottaa päätään ja katselee...

Moni nainen haluaa katsella kun mies laukeaa, ja siemenneste pursuu kullin päästä. Onko vaimosi jo siinävaiheessa saanut orkun vai hoiteletko sitten omasi jälkeen? Useta naisia kiihoittaa kovin katsella siemensyöksyä. Että eikun siementä tisseille ja vatsalle.

Vierailija
6/8 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana lämmin sperma lentää päälleni... se on sairaan kiihottavaa. Tykkään tosin siitä sisälläni ja miten se valuu ulos. Tosin joskus se valuu vasta seuraavana päivänä ja tosiaankin haisee.. ei kiva. Monesti haluan naamalle ja hiuksiin... joten anna mennä vaan...

Vierailija
7/8 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota kun minä nuolen vaimoasi niin en hallua sinun vanhoja spermoja mukana eli

vaimosi käy vieraissa

Vierailija
8/8 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä tulisi mieleen että vaimosi on löytänyt alistavan rakastajan, joka on kieltänyt muita laukeamasta sisään. Tuosta vaan ajattelin kun vaimosi on ilmoittanut että jäät ilman jos et tottele. Tosin harva tuollaista toteuttaa vaikka siitä fantasioikin.

Joten eiköhän sinun tapauksessa halua vain katsella kun lastisi lentää. On yleistä hupia naisilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi