Menen huomenaamuna laitatuttamaan klo 8.00 hormonikierukan, kysymys:
Olenko sen jälkeen työkunnossa? Nyt vasta aloin asiaa miettiä. Vai pitääkö sen jälkeen lepäillä kotona? Tämä on eka kierukka, ennen ei ole ollut.
Kommentit (10)
Minä otin särkylääkettä ennen laittoa, ja vaikka laitto olikin hankala, niin ei tuntunut missään laiton jälkeen. Korkeintaan hyvin lievää menkkakipua.
tän kun viimeksi kävin vaihtamassa pois paikoiltaan olevan kierukan uuteen ja sattu niin saatnasti että sain siltä muijalta konjakkipaukun:)
Sattu varmaan vie 3 tuntia sen jälkeen ja vedet silmissä menin töihin. Mutta en osaa sanoa sattuiko poisto vai uuden laitto vai se että se harjottelija kandi teki sen ihan väärillä vehkeillä.
Kyllähän se kipeetä teki ja tekee edelleen. Itse lepäilin loppupäivän.
Mulla tosin saattaa vaikuttaa sekin, että en ole synnyttänyt.
pari kuukautta synnytyksen jälkeen ja kyllä voin sanoa että sattui. Jomotteli pitkin päivää siihen malliin, että muistui oikein hyvin synnytyssupparit.
Laittopäivänä on aina mahaa jomottanut (menkkakipujen tyyliin), mutta ihan työkykyinen olisin ollut. Ekalla kerralla lähdin shoppailemaan heti kierukan laiton jälkeen ja se muutaman tunnin reipas kävely ei ollut kaikista paras idea.
ja olin todella kipeä. Olen kuullut myös monelta, että ovat olleet kipeitä, monet myöskään ei juurikaan. Minulle kanssa sanottiin, että kannattaa ottaa särkylääkettä etukäteen, ja erästä työkaveria jopa kehotettiin ottamaan pienet konjakkihömpsyt ennen, että rentoutuu paremmin. :)
Kuten monella muullakin vastaajalla, mullakin toimenpide sattui ja loppupäivän jomotteli särkylääkkeestä huolimatta. Teen istumatyötä toimistossa enkä ole esim. asiakkaiden kanssa tekemisissä. Siihen olin työkuntoinen. Työhön, jossa täytyy liikkua paljon tai olla aurinkoisena asiakkaiden parissa, en olisi pystynyt.
paljonko hormonikierukka maksaa? Laitto ei maksa mitään terveyskeskuksessa, mutta paljonko tuo itse kierukka maksaa kelan vähennyksen jälkeen?
jockey tai pikajuoksija niin olet työkunnossa. Kannattaa ottaa kipulääke jo aamulla ennen asennukseen menoa. Kipua ja vuotelua voi olla.